موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
15038
۱۳ دی ۱۳۹۵

درخواست ساماندهی خانه های بازی واقع در قم

نماینده این موسسه درخواست همکاری و مساعدت داشتند، مقرر شد نامه‌ای به شهرداری برای مساعدت تنظیم و فرستاده شود تا شهرداری در حد مقدورات خود با این موسسه مساعدت داشته باشد.

به گزارش کودک پرس، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم با تأکید بر ساماندهی خانه‌های بازی کودک در سطح شهر گفت: این خانه‌ها به دلیل آنکه متولی ندارند و مقررشده که متولی داشته باشند، به شهرداری پیشنهاد ساماندهی این خانه‌ها داده‌شده است.

 طوبی حجازی با بیان اینکه در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی شورا نامه‌های مردمی قرائت شد، اظهار داشت: در این جلسه درباره تعیین نماینده کمیسیون فرهنگی اجتماعی در سازمان فرهنگی اجتماعی رأی‌گیری صورت گرفت.وی بابیان اینکه در این جلسه نماینده موسسه فرهنگی ورزشی ایثار گزارشی از موفقیت‌های خود در ارتباط با بسکتبال با ویلچر ارائه کرد، گفت: نماینده این موسسه درخواست همکاری و مساعدت داشتند، مقرر شد نامه‌ای به شهرداری برای مساعدت تنظیم و فرستاده شود تا شهرداری در حد مقدورات خود با این موسسه مساعدت داشته باشد.

حجازی بیان کرد: در رابطه با بخش فرهنگی برنامه قم 1400 تصمیم بر این شد که  این بخش، جزء دستور جلسه صحن علنی هفته آینده برای بررسی باشد.

عضو شورای اسلامی شهر قم بررسی آئین‌نامه خانه‌های بازی کودک را از دیگر موارد موردبررسی در این جلسه بیان و خاطرنشان کرد: این آئین‌نامه نیاز به کار داشت همین‌طور به دلیل اینکه موضوع، موضوعی بسیار مهم و قابل‌تأملی بود، مقرر شد تا کارگروهی متشکل از نمایندگان فرمانداری، شهرداری و  کمیسیون فرهنگی شورای شهر برای ساماندهی این خانه‌ها تشکیل شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم با تأکید بر ساماندهی خانه‌های بازی کودک گفت: یک سری خانه‌های بازی کودک در حال حاضر بدون آنکه متولی داشته باشند در سطح شهر تشکیل‌شده است، مسئله خانه‌های بازی کودک در استان‌های دیگر اتفاق افتاده است اما در قم هیچ متولی نداشته است.

وی گفت: خانه‌های بازی کودک به دلیل آنکه متولی ندارند، و مقررشده که متولی داشته باشند، به شهرداری پیشنهاد ساماندهی این خانه‌ها داده‌شده و در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار دارد.

 

 

منبع: تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار