موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
150188
۲۲ فروردین ۱۳۹۷

کتاب «من هنوز یک پرنده ام» رونمایی شد؛ ضرورت تبیین هنر انقلاب برای کودکان و نوجوانان

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان البرز در آئین رونمایی از کتاب « من هنوز یک پرنده» گفت: امروز تبیین هنر انقلاب برای کودکان و نوجوان که انقلاب را تجربه نکرده اند، یک ضرورت است.

به گزارش کودک پرس ، سومین روز از هفته انقلاب سه شنبه (21 فروردین) در قالب نشست تخصصی تئاتر البرز در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز برگزار شد.

طی این نشست حسین بهزادی، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان البرز با تاکید بر اهمیت تبیین اهداف هنر انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان مطرح کرد: امروز یکی از برنامه های مهم و جدّی حوزه هنری تبیین اهداف هنر انقلاب اسلامی اسلامی است، چرا که باور پذیری در سن کودکی و نوجوانی از اهمیت اساسی برخوردار است.

بهزادی افزود: یکی از ابزارهای اطلاع رسانی هنر نمایشی تئاتر است که همواره به بهترین شکل پیام را به مخاطب می رساند از این رو تئاتر زبان گویایی برای ارتباط با کودکان و نوجوانان تلقی می شود.

وی خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان از مهمترین عناصر انقلاب بودند و در جریان انقلاب نقش دانش آموزان بسیار ویژه است.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان البرز به کتاب « من هنوز یک پرنده ام» اشاره کرد و گفت: این اثر به نویسندگی مرتضی سخاوت با همت حوزه هنری البرز منتشر شده است که در این نشست به علاقمندان حوزه کتاب معرفی می گردد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار