150172
۲۲ فروردین ۱۳۹۷
معاون دفتر تبلیغات خبر داد:

اهتمام ویژه دفتر تبلیغات به تربیت مربی کودک و نوجوان

حجت الاسلام روستا آزاد با بیان این که مسأله تربیت مربی کودک و نوجوان از اولویت ویژه‌ای در دفتر تبلیغات حوزه برخوردار است، گفت: امیدواریم با پشتیبانی بزرگان و مسؤولان دفتر تبلیغات حوزه علمیه بتوانیم فعالیت در این عرصه را گسترش دهیم.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام سعید روستا آزاد، معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در افتتاحیه اولین نمایشگاه تخصصی تربیت دینی کودک و نوجوان که با عنوان «شمیم ایمان» در سالن همایش‌های غدیرِ دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برگزار شد، بیان داشت: این نمایشگاه با دلسوزی و با نیت رشد و ارتقای فعالیت‌های دینی بنا شده است و امیدواریم خداوند متعال به این گردهمایی برکت دهد.

 

وی اظهار داشت: بی‌تردید عرصه تربیت کودک و نوجوان نیازمند دقت بسیار و ظرافت خاصی است، از این رو می‌توان گفت که حوزه کودک و نوجوان عرصه‌ای سهل و ممتنع است.

 

حجت الاسلام والمسلمین روستا آزاد افزود: در ابتدای امر شاید به نظر برسد که کار با کودک و نوجوان بسیار سهل و آسان است، اما اقتضائات و الزامات در کیفیت برخورد با کودک و نوجوان، این عرصه را بسیار حساس و دشوار کرده و نیازمند متخصصانی است که مهارت و خلاقیت ویژه‌ای داشته باشند.

 

وی ابراز داشت: این نمایشگاه با لحاظ کردن باور‌ها و ارزش‌های دینی و تعمیق باور‌های اسلامی منحصر به حوزه کودک و نوجوان است.

 

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه با بیان این که نخستین مخاطبین نمایشگاه بر پاکنندگان و فعالان آن هستند، گفت: برپایی این نمایشگاه قطعاً موجب هم فکری و هم افزایی فعالان در حوزه‌های مختلف خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: این نمایشگاه نخستین نمایشگاه در حوزه کودک و نوجوان است، به همین علت در آینده‌ای نزدیک به دبیرخانه دائمی تبدیل خواهد شد تا شاهد پویایی بیشتر مجموعه‌های فعال در این حوزه باشیم.

 

حجت الاسلام روستا آزاد با بیان این که نزدیک به 40 سال از تأسیس مرکز تخصصی تربیت کودک و نوجوان می‌گذرد، عنوان کرد: امروزه در مراکز استان‌ها شاهد برگزاری دوره‌های تربیت مربی کودک هستیم که مورد استقبال مبلغین در شهرستان‌ها قرار گرفته است.

 

وی گفت: از چندین سال گذشته تا به امروز دوره‌های مختلف تربیت مربی کودک در استان‌های اصفهان، سیستان و بلوچستان، قم و سایر مراکز استان‌ها داشته‌ایم. دوره‌هایی که بالغ بر 150 ساعت آموزش در مراکز برگزار شده است که نشان دهنده اهمیت موضوع تربیت مربی در عرصه کودک و نوجوان است.

 

معاون فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه با بیان این که مسأله تربیت مربی کودک و نوجوان از اولویت ویژه‌ای در دفتر تبلیغات حوزه برخوردار است، اظهار داشت: امیدواریم با پشتیبانی بزرگان و مسؤولان دفتر تبلیغات حوزه علمیه بتوانیم فعالیت در این عرصه را گسترش دهیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار