موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
150107
۲۲ فروردین ۱۳۹۷
کودک پرس؛

«شاهزاده اژدها» به پردیس تئاتر تهران می‌آید

نمایش کودک «شاهزاده اژدها» به نویسندگی «آتسا شاملو» و به کارگردانی «راحله شمس آبادی» از روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، «شاهزاده اژدها» به پردیس تئاتر تهران می‌آید، نمایشِ کودک «شاهزاده اژدها» به نویسندگی «آتسا شاملو» و به کارگردانی «راحله شمس آبادی» از روز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه در تماشاخانه استاد محمد پردیس تئاتر تهران اجرای خود را آغاز می‌کند و تا ۱۲ اردیبهشت به اجرای خود ادامه خواهد داد.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «شاهزاده ای توسط وزیر قصر طلسم می‌شود و تبدیل به شاهزاده اژدها می‌شود. مهربان، خدمتکار شاهزاده متوجه می‌شود که طلسم او توسط عصاره گل طلایی واقع در کوه قاف باطل می‌شود. شاهزاده با تلاش و امید به سمت کوه می‌رود و با موانع زیادی برخورد می‌کند و پس از شکست غول نامرئی و عبور از حیله وزیر موفق می‌شود گل را بیابد و طلسم را باطل کند.»

در نمایش «شاهزاده اژدها» محسن ابوالفتحی، سید سینا حاجی آباد و راحله شمس آبادی ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: دستیاران کارگردان: مژده سرلکی، آرزو جابری/ طراح صحنه: آرش شریف زاده/ طراح و ساخت عروسک: فاطمه عباسی/ آهنگسازان: تومیک تاروردیانس، داریوش مشکین/ طراح پوستر: مریم علی نیا/ تبلیغات: مبینا احرار.

نمایش کودک «شاهزاده اژدها» در نوبت صبح با هماهنگی قبلی ویژه مدارس روی صحنه می‌رود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار