150092
۲۲ فروردین ۱۳۹۷
تازه های نشر؛

«دوستان عجیب پیامبر» منتشر شد

یک مجموعه کودک و نوجوان با عنوان «دوستان عجیب پیامبر» در انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، منصوره فتاحی نویسنده؛ در خصوص انتشار اثر جدیدش گفت: یک مجموعه کودک و نوجوان با عنوان «دوستان عجیب پیامبر» را در انتشارات دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر کردم. این کتاب درباره پیامبر اکرم (ص) و ماجراهایی است که در دوران وی اتفاق می افتد. داستان ها به گونه ای متفاوت در این مجموعه چهار جلدی بیان شده اند. کتاب نگاهی جذاب و خلاق به داستان ها دارد و ماجراهای کتاب از زبان اجزای طبیعت بیان می شود.

وی افزود: یکی از کتاب های مجموعه چهار جلدی «دوستان عجیب پیامبر»، «پیامبر و موریانه» نام دارد. در این کتاب ماجرای عهدنامه و شعب ابی طالب از نگاه موریانه ای که عهدنامه را خورده است، بیان می شود. کتاب دیگر این مجموعه چهار جلدی «پیامبر و ابر» نام دارد. در این کتاب ماجرای ابری که روی سر پیامبر اکرم (ص) در دوران کودکی حرکت می کرد، از زبان ابر بیان می شود.

این نویسنده با اشاره به جلدهای دیگر مجموعه چهار جلدی «دوستان عجیب پیامبر» بیان کرد: کتاب «پیامبر و ماه» عنوان کتاب دیگری از مجموعه چهارجلدی «دوستان عجیب پیامبر» است. در این کتاب ماه، ماجرای شق القمر و به دو نیم شدن ماه را بیان می شود. پیامبر و زمین عنوان کتاب دیگری از این مجموعه چهار جلدی است. در این کتاب ماجرا از زبان آن زمینی روایت می شود که از طرف شتر پیامبر انتخاب شد.

فتاحی ادامه داد: نوع نگاه و روایت در کتاب های مجموعه چهار جلدی « دوستان عجیب پیامبر » هم فرد را برای شنیدن روایت داستان بیشتر مشتاق می کند. به نظر می رسد این مجموعه داستان ادامه دار باشد تا کنون فقط چهار داستان آن نوشته و منتشر شده است.

گفتنی است؛ کتاب « پیامبر و موریانه » در اولین دوره جشنواره خاتم برگزیده شد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار