موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
149413
۱۸ فروردین ۱۳۹۷
مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان ۲۰۱۸

صعود دو تکواندوکار نوجوان ایران به مرحله دوم

سومین دوره بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ مهرماه سال‌ ۱۳۹۷ در شهر “بوینس آیرس” کشور آرژانتین برگزارمی‌شود. تکواندوکاران نوجوان دختر و پسر ایران برای کسب سهمیه این مسابقات در رقاتب‌های انتخابی آن که به میزبانی “تونس” برگزار می‌شود شرکت کرده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، نخستین روز از مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان ۲۰۱۸ از دقایقی پیش در سالن “ساله کوارت” الحمامات آغاز شد که اشکوریان، خانی و ولی‌نژاد به عنوان نمایندگان ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

اولین نماینده ایران “علی اشکوریان” در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم پسران بود که به مصاف “نوچیت راکیارت” از تایلند رفت و توانست این تکواندوکار را با نتیجه ۳۳ بر ۲۲ شکست داده و راهی مرحله دوم مسابقات شود. قابل توجه است که حریف اشکوریان در این مسابقه ۱۰ اخطاره شد.

اما دومین نماینده ایران، “یلدا ولی‌نژاد” تکواندوکار وزن ۶۳- کیلوگرم در مسابقات کسب سهمیه المپیک جوانان ۲۰۱۸ بود که ابتدا باید به مصاف نماینده کشور کریباتی می‌رفت که این هوگوپوش از مبارزه انصراف داد. با این انصراف، ولی‌نژاد هم راهی مرحله دوم شد.

سومین نماینده ایران “محمد خانی” در وزن مثبت ۷۳ کیلوگرم است که باید در نخستین گام، به مصاف علی مابروک از کشور عربستان سعودی برود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار