موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1483
۲۶ مرداد ۱۳۹۵

پایان کار جشنواره کتابخوانی رضوی در همدان

گروه کودک و نوجوان بیشترین برندگان این مسابقه ها بودند و هشت کتابدار نیز در این جشنواره انتخاب شده اند چرا که هدف ما کتابخوان کردن کتابداران است و این دسترسی به منابع اطلاعاتی و تعامل با مراجعه کننده را افزایش می دهد.

به گزارش کودک پرس،    عاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان در آئین اختتامیه جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی سال جاری توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و با همکاری بنیاد بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا(ع) و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 

وی افزود: شناسایی، معرفی و گرامیداشت پدیدآورندگان آثار برتر مرتبط با فرهنگ رضوی و ترویج فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با امام رضا(ع) از اهداف برگزاری جشنواره بود.

 

وی تصریح کرد:  235 هزار و 328 نفر در سه  گروه کودک، نوجوان و بزرگسال در کشور شرکت کردند که از این تعداد 5 هزار و 834 نفر همدانی بودند.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان همدان اظهار کرد: یکی از سیاست‌های نهاد کتابخانه‌ها گسترش کتابخوانی و تربیت کتابخوانان است و امسال نیز در راستای این سیاست‌ها، به نام “خواندن”   نامگذاری شده است.

 
زارعی خاطرنشان کرد: گروه کودک و نوجوان بیشترین برندگان این مسابقه ها بودند و هشت کتابدار نیز در این جشنواره انتخاب شده اند چرا که هدف ما کتابخوان کردن کتابداران است و این دسترسی به منابع اطلاعاتی و تعامل با مراجعه کننده را افزایش می دهد.

 

وی، کتاب‌های «دوست مهربان کبوترها» نوشته مجید محمدی ویژه کودکان،  کتاب «اعترافات غلامان» نوشته حمیدرضا شاه‌‌آبادی  و یژه نوجوانان و کتاب «امام علی بن موسی‌‌الرضا(علیه السلام) ویژه جوانان انتخاب شده بود.

 

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 500 لوح فشرده تهیه و در سراسر استان توزیع شد، گفت: کتاب‌های مسابقه در سایت اینترنتی نیز بارگذاری شده و مورد استفاده قرار گرفت.

 

 

منبع:    شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار