موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
146755
۲۳ اسفند ۱۳۹۶
منتشر شد؛

«جن شنی» در کتابفروشی‌ها دیده شد

رمان نوجوان «جن شنی و آرزوهای پر دردسر» اثر ادیت نزبیت از سوی نشر ذکر ترجمه و منتشر شد.

به گزارش کودک پرس ، رمان «جن شنی و آرزوهای پر دردسر» اثر ادیت نزبیت با ترجمه امیرحسین میرزائیان از سوی نشر ذکر روانه کتابفروشی‌ها شد.

در بخشی از این کتاب می‌خوانید: «باید مراقب باشید که آرزوی چه چیزی را دارید، زیرا ممکن است آرزویتان برآورده شود! این اتفاقی است که برای پنج قهرمان کوچک داستان ما می‌افتد. آن‌ها تصمیم می‌گیرند زمین را آن‌قدر بکنند تا به سوی دیگرش برسند. چاله‌ای که آن‌ها حفر می‌کنند آن‌قدر عمیق نمی‌شود که به طرف دیگر کره زمین برسد، اما در عوض یک جن ‌شنی باستانی پیدا می‌کنند که می‌تواند هر روز یک آرزوی آن‌ها را برآورده کند،‌ اما اگر بچه‌ها مراقب انتخاب آرزوهایشان نباشند،‌ ممکن است حسابی به دردسر بیافتند.»

ادیت‌ نزبیت، نویسنده و شاعر انگلیسی را نخستین نویسنده مدرن کتاب‌های کودکان خوانده‌اند و تعدادی از کتاب‌های او در گذر زمان به آثار کلاسیک ادبیات کودکان تبدیل شده‌اند. کتاب «جن شنی و آرزوهای پر دردسر»، شاهکار ادیت نزبیت است. این کتاب برای خوانندگان کودک و نوجوان امروز هم به مانند نسل‌های گذشته جذاب و خواندنی است و گذشت یکصد سال چیزی از تازگی این اثر کم نکرده است، چنان‌که تا امروز، یک فیلم سینمایی، دو سریال تلویزیونی، یک انیمیشن ژاپنی، یک نمایش موزیکال و یک مجموعه کمیک استریپ از آن اقتباس شده است. شیوه فانتزی‌نویسی نزبیت در سبک نگارش نویسندگانی چون جی. کی. رولینگ و سی. اس. لویس، آفرینندگان مجموعه‌های هری‌ پاتر و نارنیا مشهود است.

رمان یازده فصلی «جن شنی و آرزوهای پر درد سر» برای گروه سنی نوجوان در ۲۵۵ صفحه با قیمت ۱۲ هزار تومان روانه کتابفروشی‌ها شده است.

 

 

منبع:خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار