146646
۲۳ اسفند ۱۳۹۶
یک کودک خردسال در میان مصدومان

تعداد مصدومان شب چهارشنبه آخر سال در سمنان به 21 نفر رسید

تعداد مصدومان شب چهارشنبه آخر سال در شهرستان‌های مختلف استان سمنان به 21 نفر رسیده است.

به گزارش کودک پرس ، تعداد مصدومان شب چهارشنبه آخر سال در شهرستان‌های سمنان، گرمسار، مهدی‌شهر و دامغان به 20 نفر رسید.

مهدی شادنوش تصریح کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده از سوی نیروهای اورژانس و بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان سمنان، تاکنون 20 نفر در شهرستان‌های مختلف این استان که زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هستند، مصدوم شده‌اند.

وی تصریح کرد: از این تعداد، 13 نفر مرد و هفت نفر دیگر زن هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اضافه کرد: بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده، هفت نفر در سمنان، 9 نفر در گرمسار، دو نفر در مهدی‌شهر و دو نفر در دامغان در شب چهارشنبه آخر سال مصدوم شده‌اند.

شادنوش بیان داشت: پنج نفر از مصدومان هم‌اکنون در بخش اورژانس بیمارستان کوثر سمنان بستری هستند تا بهبودی آنها حاصل شود و مرخص شوند.

وی ادامه داد: بیشترین مصدومیت‌های شب چهارشنبه آخر سال در استان سمنان مربوط به جراحت دست بوده است و تعدادی نیز مصدومیت صورت و چشم داشته‌ایم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اظهار داشت: اکثر مصدومان بر اثر انفجار ترقه و سیگارت به اورژانس یا مراکز درمانی این استان مراجعه کرده‌اند.

در همین حال، فرمانده انتظامی استان سمنان از مصدومیت «میکائیل منیدری» کودک پنج‌ساله در شاهرود خبر داد و گفت: این کودک از ناحیه چشم راست مصدوم شد.

سردار روح‌الامین قاسمی با بیان اینکه این کودک پنج‌ساله در شهرک پردیس شاهرود بر اثر اصابت مواد محترقه از ناحیه چشم به‌شدت مصدوم و روانه بیمارستان شد، از انجام عمل جراحی بر روی چشم این کودک خبر داد و گفت: هم‌اکنون نیز حال عمومی این کودک خوب اعلام‌ شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار