144646
۱۵ اسفند ۱۳۹۶
مسابقات سريلانکا؛

دختران تنیسور با پیروزی شروع کردند

تنیسور‌های نوجوان کشورمان در نخستین دیدار تنیس پیش مقدماتی تیمی آسیا و اقیانوسیه به پیروزی رسیدند.

به گزارش کودک پرس ، با انجام مراسم قرعه کشی در سریلانکا تنیسور‌های حاضر در مسابقات پیش مقدماتی تیمی آسیا و اقیانوسیه حریفان خود را شناختند و در بخش دختران تیم ملی تنیس دختران کشورمان با تیم‌های لبنان، سنگاپور، قرقیزستان، مغولستان و مالزی همگروه شد و امروز در نخستین دیدار خود به مصاف سنگاپور رفتند.

درسا چراغی در نخستین دیدار بخش انفرادی به مصاف حریف سنگاپوری رفت و در پایان با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کرد.
مشکات الزهرا صفی در دومین بازی انفرادی به مصاف دیگر نماینده سنگاپور رفت و در نهایت با نتیجه (۰-۶ و ۳-۶) حریف خود را از پیش رو برداشت تا تکلیف برنده این مسابقه در بازی دو نفره مشخص شود.
تیم ایران در بخش دو نفره نیز با ترکیب مشکات صفی و ملینا زنجانی به مصاف تیم سنگاپور رفت و در نهایت این بازی با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران پایان یافت.
ایران در بخش پسران نیز با تیم‌های کویت و عربستان همگروه است. نمایندگان ایران امروز با قرعه استراحت روبرو شدند و فردا با برنده این دو تیم مسابقه می‌دهند.
در بخش پسران تیم ایران با ترکیب یونس طلاور، آریو جوادی و سامان رضاییان و در بخش دختران با ترکیب مشکات الزهرا صفی، فاطمه السادات زنجانی و درسا چراغی به سریلانکا رفته است.
در این دوره از رقابت‌ها تنیسور‌هایی از کشور‌های بنگلادش، کامبوج، عراق، قرقیزستان، کویت، لائوس، مالزی، پاکستان، فیلیپین، قطر، عربستان، سنگاپور، ترکمنستان، لبنان، مغولستان، اردن و سریلانکا حضور دارند.
شهرزاد شیخ صراف به عنوان مربی هدایت تیم ملی دختران را بر عهده دارند و عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی و مربی تیم پسران در این دوره از مسابقات حضور دارد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار