موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
144348
۱۴ اسفند ۱۳۹۶

پیام تسلیت «عباس سلیمی» به مناسبت درگذشت نوجوان قرآنی

خادم‌القرآن و پیشکسوت قرآنی کشور در پی درگذشت محمدحسین فلاحی، نوجوان قرآنی پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش کودک پرس ، به مناسبت درگذشت محمد حسین فلاحی، نوجوان قرآنی، عباس سلیمی، خادم‌‌القرآن پیام تسلیتی صادر کرد. در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرّحمن الرّحیم

آفتابی در جهان تابید و رفت
عمر کوتاهش جهان را دید و رفت

خانواده معظّم نوجوان قرآنی
زنده یاد محمّد حسین فلّاحی

 

( سلام علیکم بما صبرتم )

عروج معصومانه نوجوان عزیز و پاک سرشت، مؤذّن مکرّم و قاری با اخلاص قرآن کریم، زنده یاد محمد حسین فلاحی که در مسیر عزیمت به جلسه قرآن جان به جان آفرین تسلیم نمود، در عین حال که برای خود او پروازی با شکوه تلقّی می‌شود لکن قلب قرآنیان دوستدار آن نوجوان عزیز را جریحه دار و آکنده از غصّه و اندوه ساخت.

اگر چه در آستانه سال نو، محمد حسین عزیز از میان ما رخت بربست و خانواده با ایمان و ولایتمدار خویش را داغدار نمود اما طنین تلاوت زیبا و اذان روحبخش او کماکان در فضای مصلّای نماز جمعه گلستان، مسجد جامع گرگان، مسجد محمّد رسول الله، مسجد امام حسین و شبستان سایر مساجد شهر و دیار او بگوش جان شنیده میشود و صاحب چنین نغمات آسمانی و باشکوهی، در عالم واقع، هماره زنده و جاوید باقی خواهد ماند.

 

 

نوجوانی که به نماز و قرآن عشق میورزید، در برابر پدر و مادر خاضع و فروتن بود، در مسابقات کشوری چون شهابی درخشید، در آرزوی تلاوت قرآن و سر دادن اذان در صحن و سرای حضرت اباعبدالله و بالاخره اینکه سمبلی از ادب و نجابت بود .

این کمترین، رحلت جانسوز محمد حسین عزیز را به مردم متدیّن استان گلستان و شهر گرگان، بویژه خانواده صبور و با ایمان وی تسلیت و تعزیت عرض نموده و بموازات آرزوی رفعت درجات آن عزیز سفرکرده، اجر و شکیبایی فراوان برای خانواده داغدار وی از درگاه خداوند متعال مسئلت میدارم .

جا دارد با توجه به آرزوی مقدّس محمد حسین مبنی بر تشرّف به کربلای معلّی و تلاوت قرآن و اذان در آن بارگاه عرشی، عزیزانی که در این روزها توفیق تشرّف به کربلای معلّی را دارند ، یاد و خاطره این قاری و مؤذن با اخلاص معصوم را در آستان عرشی حضرت سیّدالشهداء علیه السلام گرامی داشته و نایب الزّیاره آن فرزند برومند ایران اسلامی باشند.

ان شاءالله

غفرالله له و لنا جمیعاً

 

خادم القرآن عباس سلیمی
۱۳ اسفند ماه سال۱۳۹۶

 

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار