143590
۱۰ اسفند ۱۳۹۶
در قزوین؛

برگزاری جشنواره عمو نوروز با شعار«ما همه یک عمو نوروز هستیم»

جشنواره عمو نوروز با شعار«ما همه یک عمو نوروز هستیم» برای نخستین بار در شهر قزوین با مشارکت شبکه دوستدار کودک برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، جشنواره عمو نوروز با شعار «ما همه یک عمو نوروز هستیم» امروز با مشارکت شبکه دوستدار کودک قزوین برای نخستین بار در این شهر برگزار شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در حاشیه این جشنواره اظهار داشت: در این جشنواره کودکان قزوینی با پوشش عمو نوروز به همراه حاجی فیروز، ساز و دهل و هفت‌سین در مسیرهای مذکور حرکت می‌کنند.

 

محمد درافشانی ایجاد شور و نشاط اجتماعی، احیای سنت‌های کهن ایران و آشنایی کودکان با سنت‌ها و فرهنگ‌های ایران در سطح شهر قزوین را از جمله اهداف مهم این جشنواره عنوان کرد.

 

 

وی گفت: استان قزوین دارای جاذبه‌ها و بناهای گردشگری و طبیعی بسیاری است که قطب گردشگری را به خود اختصاص داده که با فرارسیدن ایام نوروز ویژه برنامه‌هایی را به اجرا در می‌آورد.

 

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در پایان اضافه کرد: همچنین تا پایان اسفند ماه سال جاری، دو جشنواره عمو نوروز دیگر در راستای ایجاد فضایی شاد و مفرح در سطح ‌شهر قزوین برگزار و زمان برگزاری آن‌ها در آینده نزدیک اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار