143061
۰۹ اسفند ۱۳۹۶

مراسم تجلیل از فعالان امور تربیتی در قم برگزار می‌شود

رئیس اداره امور تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان امور تربیتی روز ۱۳ اسفندماه با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش کودک پرس از قم، مهدی خادمی جمکرانی در نشست مطبوعاتی هفته تربیت اسلامی با بیان اینکه اداره امور تربیتی آموزش و پرورش نباید به تنهایی پاسخگوی مسائل فرهنگی و تربیتی جامعه باشد اظهار کرد: دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی دیگر نیز در کشور هستند و باید در نظر داشت دانش‌آموز تنها چهار تا پنج ساعت در اختیار مدرسه است که برای امور آموزشی صرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تمام کارهای پرورشی در قالب فوق برنامه ارائه می‌شود بنابراین دستگاه‌های دیگر نیز باید به نقش خود عمل کنند.

رئیس اداره امور تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم با بیان اینکه بسیاری از معضلات و مشکلات در خانواده‌ها و جامعه ایجاد می‌شود و در مدرسه بروز پیدا  می‌کند گفت: اگر دانش‌آموز گرفتار مشکل و آسیبی شده به این معنا نیست که در مدرسه این زمینه فراهم شده است.

 

وی عنوان کرد: بسیاری از این موارد و مشکلات ریشه در مسائل اقتصادی جامعه دارد. آموزش و پرورش در بسیاری از حوزه‌ها که وظیفه‌ای نداشته ورود پیدا کرده است.

خادمی جمکرانی با بیان اینکه آموزش خانواده از وظایف آموزش و پرورش نیست ولی دوره ها را برگزار می‌کند گفت: تناقضات بین مسؤولان جامعه نباید نادیده گرفته شود و در بین برخی از مسؤولان در زمینه شیوه برخورد با بدحجابی اختلاف نظر است.

وی یادآور شد: بسیاری از آسیب‌ها به فضای مجازی برمی‌گردد برخی موافق و برخی مخالف فیلتر شدن هستند.

 

رئیس اداره امور تربیتی اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش را از دیگر مسائل ذکر کرد و افزود: حدود 97 درصد مدارس قم نیروی پرورشی دارند که از معدود استان‌هایی هستیم که توانستیم ساماندهی خوبی انجام دهیم.

وی با اشاره به برنامه‌های هفته امور تربیتی گفت: تجلیل از مربیان پرورشی، مربیان امور تربیتی، مشاوران، دیدار با خانواده شهدای امور تربیتی و عیادت از همکاران در بستر بیماری از جمله برنامه‌ها است.

 

خادمی جمکرانی از برگزاری مراسم تجلیل از فعالان امور تربیتی در روز 13 اسفند امسال با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش خبر داد و افزود: این مراسم ساعت 10 تا 13 در تالار شماره دو فرهنگیان برگزار می‌شود.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار