موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
142652
۰۷ اسفند ۱۳۹۶

پوستر مسابقه دانش‌آموزی نور، گرامیداشت ابن رزاز جزری رونمایی شد

دبیرخانه جایزه مصطفی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) از پوستر سومین دوره مسابقه دانش­‌آموزی نور، گرامیداشت ابن رزاز جزری رونمایی کرد.

به گزارش کودک پرس ، دبیرخانه جایزه مصطفی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) از پوستر سومین دوره مسابقه دانش­‌آموزی نور، گرامیداشت ابن رزاز جزری رونمایی کرد. این اثر هنری با استفاده از نمادهای علمی و فناوری، تلفیقی از علم و هنر را به نمایش درآورده است و به زودی به طور گسترده در مدارس و پژوهش‌سراهای کشورهای اسلامی توزیع می‌شود.

دانش‌­­­آموزان در این دوره از مسابقه با ساخت فیلم­‌های کوتاه علمی ۶۰ ثانیه­‌ای با موضوع آزمایش­‌هایی در مباحث مختلف مکانیک با هم به رقابت می‌پردازند.

 

 

در آئین اختتامیه این مسابقه از ۱۰۰ اثر منتخب تقدیر و با اعطای تجهیزات آموزشگاهی به پژوهش­سراها و مدارس برتر، مشارکت برجسته ایشان مورد تأیید قرار می‌گیرد. دانش­‌آموزان تمام مقاطع تحصیلی پس از ثبت نام در پایگاه اینترنتی mustafaprize.org می­‌توانند آثار خود را تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ ارسال کنند.

 

علاقه­‌مندان همچنین می­‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال مسابقه دانش­‌آموزی نور به آدرس mosabeghenoor@ در پیام­رسان تلگرام مراجعه کنند.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار