142596
۰۷ اسفند ۱۳۹۶
رئیس اداره بهزیستی لنده خبر داد:

برگزاری مراسم همدردی کودکان لنده‌ای با ایلیا و شهبد در مهدهای کودک

رئیس اداره بهزیستی لنده گفت: مراسم یادبود جانباختگان سانحه هواپیمایی تهران یاسوج، با یاد کودکان این حادثه در مهدهای کودک شهر لنده برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، نورعلی کاظمی اظهار داشت: کمتر کسی پیدا می‌شود که خبر سانحه هواپیمایی تهران ـ یاسوج و جانباختن 66 نفر از هم استانی‌ها و هموطنان در این سانحه را شنیده باشد و احساس غم نکرده باشد.

وی افزود: درست است که این سانحه غم و اندوه فراوانی با خود به همراه داشته ولی اوج همدلی و همبستگی مردم و مسؤولان در این سانحه غم و اندوه خانواده‌های داغدیده را تا حدی هرچند کوچک کاهش داده و تسلی‌بخش آن‌ها بوده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده تصریح کرد: ما باید از این حوادث درس و عبرت‌های فراوانی بگیریم چه در زمینه‌های فنی و چه در زمینه اجتماعی و فرهنگی، چرا که همه دست به دست هم داده‌اند تا ذره‌ای از آلام خانواده‌های داغدیده در این استان و کشور کاسته شود.

 

کاظمی ادامه داد: جان باختن دو کودک در این سانحه بر غم و اندوه حادثه افزوده و در همین راستا کودکان مهدهای کودک شهرستان لنده با برگزاری مراسم و روشن کردن شمع به یاد ایلیا و شهبد یاد و خاطره جانباختگان سانحه هوایی تهران یاسوج را گرامیداشته‌ و با خانواده‌های داغدیده ابراز همدردی نموده‌اند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار