142180
۰۶ اسفند ۱۳۹۶

حضور بیش از ۲۰۰۰۰ نوجوان در اردوهای اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا(علیه‌السلام)

از ابتدای سال ۹۶ بیش از ۲۰ هزار جوان و نوجوان در برنامه‌ها و اردوهای تربیتی اردوگاه امام رضا(علیه‌السلام) حضور یافتند.

به گزارش کودک پرس ، اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا علیه السلام با هدف ایجاد مجموعه‌ای برای معرفت افزایی و گسترش فرهنگ رضوی در بستری با نشاط و مفرح برای مخاطبان نوجوان و جوان در اسفندماه سال 95 آغاز به کار کرد.

مهمترین وجه تمایز این اردوگاه با دیگر اردوگاه های کشور برگزاری اردوهای برنامه محور برای نوجوانان و همراهی مربیان تربیتی و کارآزموده است. اردوگاه امام رضا علیه السلام با مشارکت صاحب نظران و اساتید ضمن تامین زیرساخت‌های اردوگاهی، طراحی برنامه ها و همچنین همراهی مربیان توانمند، مجموعه‎ای شاخص و ممتاز از حیث زیرساخت و سخت‌افزار و هم از حیث اجرای برنامه ها و برگزاری اردوهای تخصصی نوجوانان آماده کرده است.

در 11 ماه گذشته 20 هزار و 739 نوجوان و جوان از مجموعه‎های مختلف همچون مدارس، مساجد، هیات مذهبی، کانون های فرهنگی، تشکل های دانشجویی از استان‌های مختلف کشور از برنامه ها و اردوهای ارائه شده در اردوگاه فرهنگی تربیتی امام رضا علیه السلام استفاده کرده‌اند.

 

آمار موجود نشان می‎دهد، از حدود 20 هزار پذیرش شده در این اردوگاه طی 11 ماه گذشته ، 8 هزار و 227 نفر دختر و ۱۲ هزار و 512 پسر در این مجموعه شرکت کرده‎اند، همچنین بالغ بر 5 هزار نوجوان از دیگر شهرستان‎های کشور طی 10 ماه به منظور استفاده از امکانات این اردوگاه به مشهد سفر کرده‎اند.

 

 

منبع: آستان نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار