141869
۰۵ اسفند ۱۳۹۶

برتری دختران هندبالیست نوجوان نفت و گاز گچساران در مقابل دختران بوشهری‌ها

در دومین روز از مسابقات هندبال نوجوانان مناطق جنوب کشور، دختران هندبالیست نوجوان نفت و گاز گچساران در مقابل سبز سوار بوشهر به برتری دست یافتند.

به گزارش کودک پرس ، مرحله نهایی مسابقات هندبال نوجوانان دختر مناطق جنوب کشور با حضور 6 تیم به میزبانی بهبهان در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، تیم‌های  شرکت کننده هندبال نوجوانان دختر  از شهرهای بهبهان، سبز سوار بوشهر، فولاد مبارکه سپاهان، فیروز آباد، سنگ آهن بافق یزد وهیات هندبال گچساران  در حال برگزاری است.گفتنی است،  در چارچوب رقابت‌های تیم هندبال  دختران نوجوان در روز دوم با چهار دیدار  در بهبهان برگزار شد.

در ادامه این گزارش، امروز  تیم فیروزآباد به مصاف تیم بهمن بهبهان رفت و با نتیجه ۳۹ بر ۱۳  تیم بهبهانی را مغلوب خود کرد.

 

در ادامه این مسابقات تیم هندبال نوجوان دختر هیات گچساران به مصاف تیم سبزسوار بوشهر رفت و با نتیجه ۲۰ بر ۱۳ سبزسوار بوشهر را مغلوب کرد.

امروز نیز در دومین روز از مسابقات هندبال نوجوانان دختر تیم  فولادمبارکه سپاهان به مصاف بافق یزد رفته و با نتیجه  ۲۴ بر ۱۱ مقابل بافق یزد به برتری دست یافت.

از دیگر مسابقات برگزاری شده  در دومین روز از مسابقات هندبال نوجوان دختر مناطق جنوب کشور نماینده فارس در روز نخست به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت و با نتیجه 18 بر ۱۴ نتیجه را مقابل سپاهان اصفهان واگذار کرد.

 

تیم هندبال نوجوانان نفت و گاز گچساران به سرپرستی خانم بخردی و با سرمربی‌گری صونا بیداد هدایت می‌شوند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار