140746
۲۸ بهمن ۱۳۹۶

برگزاری چهارمین دوره مسابقات کودکان آهنی قاینات/ تجلیل از برترین‌های رقابت‌ها

چهارمین دوره کودکان آهنین قاینات با شرکت ۹۰ نفر نونهال دختر و پسر برگزار و برترین‌ها معرفی شدند.

به گزارش کودک پرس ، در راستای ایجاد شور، شوق و کنترل آسیب‌های اجتماعی چهارمین دوره مسابقات قهرمانی کودکان آهنین شهرستان قاینات برگزار شد.

در این دوره از مسابقات 210 کودک دختر و پسر از مهدهای کودک رده‌های سنی 4 تا5 سال و 5 تا 6 سال در سالن ورزشی آزادی قاین با یکدیگر به رقابت پرداختند.

دور مقدماتی کودکان آهنین قاینات در آیتم‌های حمل چمدان و غلت لاستیک برگزار شد و تعداد 60 نفر از بخش پسران و30 نفر در بخش دختران به دوره نیمه‌نهایی صعود کردند.

دور نیمه‌نهایی مسابقات نیز در آیتم‌های حمل الوار و کنده انجام شد و پس از ثبت رکودهای خردسالان دختر و پسر در هر رده سنی 7 نفر به فینال راه پیدا کردند.

 

کودکان راه‌یافته به فینال این دوره از مسابقات در آیتم‌های اسکات تعادلی، حمل گوی و کشش ماشین به مصاف هم رفتند.

رضا مسلمان‌زاده در رده سنی 4 تا 5 سال پسران بر سکوی قهرمانی چهارمین دوره کودکان آهنین قاینات ایستاد، امیرارسلان احتشام‌پور نایب‌قهرمان شد و امیرمحمد اسداللهی به مقام سوم رسید.

 حدیث ایمنی در رده سنی 4 تا 5 سال دختران این دوره از رقابت‌ها سکوی نخست را به دست آورد، ریحانه صبیانی رتبه دوم را کسب کرد و نازنین‌زهرا جهانگرد در جایگاه سوم قرار گرفت.

 امیرمحمد برات‌زاده قهرمان رده سنی 5 تا 6 سال پسران چهارمین دوره مسابقات کودکان آهنین قاینات شد، داریوش صفاری مقام دوم را از آن خود کرد و بهرام صبوساز به مقام سوم رسید.

 

هستی غضنفری در رده سنی 5 تا 6 سال دختران این رقابت‌ها به مقام نخست رسید، ساناز غفوریان نایب‌قهرمان شد و ستایش غلامی در جایگاه سوم قرار گرفت.

در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات کودکان آهنین قاینات با حضور مسؤولان اداری و ورزشی از نفرات برتر هر رده سنی بخش دختران و پسران رقابت‌ها با حکم، مدال و جوایز ارزنده‌ای تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار