موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
140440
۲۶ بهمن ۱۳۹۶

هم جشنواره کودک نیاز است هم فیلم برای شهدا/ سرنوشت پروژه شهید خرازی همچنان نامعلوم!

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: همان‌طور که کودکان قشری از جامعه هستند و باید برای آن‌ها برنامه‌های فرهنگی داشت، شهدای ما نیز حق دارند و نیاز است تا در رابطه با معرفی آن‌ها هزینه شود.

به گزارش کودک پرس ،سردار مجتبی شیروانیان در خصوص ساخت فیلم شهید خرازی اظهار کرد: از مسؤولیت‌های ذاتی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همان‌طور که از اسم آن پیداست نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که شهدای ما به عنوان آثار واقعی دفاع مقدس گل سرسبد این موضوع هستند اما بحث فیلم شهید خرازی حمایت دستگاه‌های مختلف به خصوص دستگاه‌های فرهنگی را نیاز دارد.

وی افزود: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آمادگی همکاری از جهت مستندات و جمع‌آوری تاریخ شفاهی و هم‌رزمان شهدا به خصوص شهید خرازی را دارد اما باید حمایت مادی همچون خیلی از مواردی که شهرداری، شورای شهر، ارشاد و… حمایت می‌کنند، انجام شود.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: جشنواره فیلم کودک خیلی خوب است اما همان‌طور که کودکان یک قشری از جامعه هستند و باید برای آن‌ها برنامه‌های فرهنگی داشت، شهدای ما و به خصوص گل سرسبد آن‌ها شهید خرازی نیز حق دارند و نیاز است تا در رابطه با معرفی آن‌ها هزینه شود.

وی با اعلام آمادگی باغ‌موزه دفاع مقدس برای همکاری در ساخت این فیلم عنوان کرد: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از جهت محتوایی، معنوی و همکاری آمادگی داریم، همچنین از نظر مستندات می‌توان از بخشی از باغ‌موزه دفاع مقدس استفاده کرد که اخیراً به بهره‌برداری رسید و مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

 

شهریور سال 95 بود که در مراسم جشن ولایت و هفته دفاع مقدس اصفهان در باغ‌موزه چهل‌ستون، تفاهم‌نامه‌ای در خصوص ساخت فیلم زندگی‌نامه شهید حسین خرازی با عنوان «روایت عشق» بین شهرداری اصفهان، شورای اسلامی شهر و جمال شورجه امضا شد اما با گذشت یک سال و چند ماه از آن شب، همچنان سرنوشت ساخت این فیلم نامعلوم است.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار