140070
۲۵ بهمن ۱۳۹۶

میدان دادن به نسل نوجوان از برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی/ آغاز طرح شهید بهنام محمدی از سال ۹۷

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گیلان با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه “رهبر من آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که نارنجک به کمر می‌بندد “گفت: میدان دادن به نسل نوجوان از برنامه‌های مهم و اساسی سازمان بسیج دانش‌آموزی بوده است.

به گزارش کودک پرس ، علی رفاهتی شامگاه سه‌شنبه درباره طرح “شهید بهنام محمدی ” سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور اظهار کرد: برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در راستای پرورش دانش‌آموز انقلابی با محوریت مدرسه انقلابی است.

وی با اشاره به فرمایش معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه “رهبر من آن طفل ۱۳ ساله‌ای است که نارنجک به کمر می‌بندد ” گفت: میدان دادن به نسل نوجوان از  برنامه‌های مهم و اساسی سازمان بسیج دانش‌آموزی بوده است.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گیلان با اذعان به اینکه با میدان دادن به واحدهای پیشگام و فرماندهی توسط دانش‌آموزان مسئولیت را به‌طور مستقیم  به خود آن‌ها سپردیم بیان کرد: نسل جوان باید شاخصه‌های انقلاب اسلامی را درک کند و با نقش‌آفرینی خود  این مهم را به نسل آینده منتقل نماید.

 

رفاهتی با اشاره به طرح کشوری “شهید بهنام محمدی ” مبنی بر اتصال دانش‌آموزان، مدارس و خانواده‌ها با مساجد تصریح کرد: این  برنامه از سال ۹۷ به‌طورجدی آغاز خواهد شد که محوریت آن اتصال دانش‌آموزان، مدارس و خانواده‌ها با  مساجد  خواهد بود.

 

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان گیلان خاطرنشان کرد:  اگر دانش‌آموزان می‌خواهند شاخصه‌های انقلابی را در خود نهادینه کنند، باید روح خود را در مسجد پرورش دهند و با بهره‌مندی از اثرات آن شاخصه‌های انقلاب اسلامی ایران درک  کنند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار