موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
14
۲۸ تیر ۱۳۹۵

فعالیت‌های کانون به بام تبریز رسید

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی و سازمان عون ابن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، عینالی کوه و تفرجگاهی زیبا در شهر تبریز است که گردشگران و زائران زیادی را به هنگام سفر به این شهر تاریخی به سوی خود جذب می‌کند و بر فراز آن به روایتی مقبره دو تن از فرزندان ائمه‌اطهار(علیهم‌السلام) قرار گرفته است. وجود امکانات رفاهی و پارک طبیعت، این مجموعه را به یکی از برترین جاذبه‌های گردشگری تبریز تبدیل کرده است.
در این میان حضور پرشمار گردشگران و مردم تبریز به ویژه در روزهای تعطیلی در این مکان باعث شد تا هادی یوسف‌زاده مدیر کل کانون آذربایجان شرقی و برزگر جلالی مدیرعامل سازمان توسعه و عمران و پارک طبیعت تفاهم‌نامه‌ای را امضا کنند تا بر اساس از ظرفیت‌های متقابل این دو نهاد برای ارایه خدمات فرهنگی، هنری و ادبی به کودکان و نوجوانان استفاده شود.
برپایی کارگاه‌های هنری و ادبی، اجرای فعالیت‌های فرهنگی مانند قصه‌گویی، نمایش خلاق، برگزاری شب‌های شعر و قصه، معرفی و عرضه تولیدات فرهنگی کانون مانند کتاب، سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های فکری و عضویت رایگان کودکان و نوجوانان برای حضور در مراکز فرهنگی هنری کانون تبریز و نیز حضور کتاب‌خانه سیار شهری در پارک طبیعت عون بن علی از جمله محورهای این تفاهم‌نامه است.
یوسف‌زاده مدیر کل کانون آذربایجان شرقی در آیین امضای این تفاهم‌نامه اظهار امیدواری کرد با عملیاتی شدن مفاد این تفاهم‌نامه، مخاطبان بیشتری از فعالیت‌های کانون بهره‌مند می‌شوند.
مدیر عامل سازمان توسعه و عمران و پارک طبیعت نیز با بیان این‌که سازمان توسعه و عمران عون ابن علی و پارک طبیعت تبریز آماده اجرای فعالیت‌های مشترک فرهنگی با کانون است تصریح کرد: این تفاهم‌نامه به توسعه کمی و کیفی برنامه‌های فرهنگی هنری در پارک طبیعت کمک خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار