139811
۲۳ بهمن ۱۳۹۶

برگزاری دوره تربیت مربی کودک از سوی مؤسسه حضرت مریم(سلام‌الله علیها)

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت مریم(سلام‌الله علیها)، دوره تربیت مربی قرآن کودک را در نیمه دوم بهمن ماه برپا می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، حاجیه کوکبی، مدیر مؤسسه مهد قرآن حضرت مریم(سلام‌الله علیها) با بیان این مطلب گفت: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت حضرت مریم(سلام‌الله علیها) دزفول با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دوره تربیت مربی کودک ویژه بانوان و آقایان برگزار می‌کند.

وی ادامه داد: این دوره برای مربیان مهد کودک و پیش دبستانی، مربیان مقاطع ابتدایی وعلاقه‌مندان برگزار می‌شود. سرفصل‌هایی مانند محتوای روش‌های القاء غیر مستقیم مفاهیم دینی، قالب‌های ارائه محتوای دینی به کودکان(راز دایره و جدول)، هنر و خلاقیت جذاب‌سازی، شیوه‌های قصه‌گویی و ارتباط با کودک و غیره توسط اساتید برجسته قم ارائه می‌شود.

 

کوکبی تصریح کرد: اساتید این دوره شامل آقایان ابراهیم فرمانی، مهدی شهبازی، سیدشمس‌الدین موسی کاظم، کاظم ضیاء بروجنی است که این دوره از ۲۸ بهمن ماه به مدت ۵ روز در ۳۰ ساعت آموزشی برپا می‌شود.

 

مدیر مؤسسه افزود:‌علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ به مکان مؤسسه به نشانی دزفول، خیابان حر شهید، بین هجری هجرت و حضرت رسول(صلی‌الله علیه و آله و سلم) مراجعه کرده و یا با شماره ۴۲۲۴۱۸۷۰ تماس حاصل کنند.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار