139093
۱۹ بهمن ۱۳۹۶

نشان طلای ووشوکار قزوینی در مسابقات قهرمانی کشور

ووشوکار نوجوان استان قزوین نشان طلای رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را از آن خود کرد.

به گزارش کودک پرس ، محمدمهدی رضایی ووشوکار نوجوان استان قزوین در جریان رقابت‌های قهرمانی کشور که حکم پیکارهای انتخابی تیم ملی را داشت خوش درخشید و با کسب عنوان ارزشمند قهرمانی راه حضور در تیم ملی را برای خود هموار کرد.

محمدمهدی رضایی سانداکار استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نوجوانان با شکست تمام رقبا عنوان قهرمانی دسته منهای 52 کیلوگرم این مسابقات را از آن خود کرد.

رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور با توجه به اینکه حکم رقابت‌های انتخابی تیم ملی را داشت در سطح بسیار بالایی برگزار شد و نفرات شرکت‌کننده در این مسابقات با تمام توانایی‌های خود پا به حضور در این رقابت‌ها گذاشته بودند.

 

رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان بدون شک می‌تواند تضمین مناسبی برای موفقیت در رده‌های سنی بالاتر باشد و به همین دلیل درخشش محمدمهدی رضایی ووشوکار نوجوان استان در این رقابت‌ها می‌تواند زمینه‌ساز اتفاقی مهم برای ووشوی استان در سال‌های آتی باشد، اتفاقی که در صورت تلاش، انگیزه و پشتکار این ورزشکار نوجوان می‌تواند در سال‌های نه چندان دور ووشوی استان را در تیم ملی صاحب یک نماینده موفق کند.

 

رئیس هیأت ووشوی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره  به درخشش ووشوکار قزوینی در رقابت‌های انتخابی تیم ملی اظهار داشت: محمد مهدی رضایی در این رقابت‌ها عملکرد خوبی و قابل قبولی داشت و با کسب نشان قهرمانی نتیجه تلاش خود را گرفت.

علی تنباکوساز افزود: تیم ووشوی استان هم با کسب نشان طلای محمدمهدی رضایی سانداکار نوجوان استان در بخش تیمی هم جایگاه چهارمی را به دست آورد.

 

وی با اشاره به کسب عنوان نخست محمدمهدی رضایی سانداکار جوان استان در رقابت‌های انتخابی تیم ملی گفت:  رضایی در این مسابقات عملکرد قابل توجهی داشت و با ارائه تمرینات مناسب خود موفق شد تمام رقبای خود را مغلوب کند و قهرمان وزن منهای 52 کیلوگرم این رقابت‌‌ها شود.

رئیس هیأت ووشوی استان قزوین مطرح کرد: محمد نوری از قزوین هم به عنوان سرداور در این رقابت‌‌ها حضور داشت.

تنباکوساز خاطرنشان کرد: رقابت‌‌های انتخابی تیم ملی ووشوی نوجوانان کشور در دو بخش تالو و ساندا به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد.

 

گفتنی است، نفرات منتخب رقابت‌‌های انتخابی تیم ملی ووشو عازم رقابت‌های جهانی 2018 می‌شوند که این رقابت‌ها سال آینده به میزبانی برزیل برگزار می‌شود.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار