139023
۱۸ بهمن ۱۳۹۶
همزمان با دهه فجر؛

بازارچه کار آفرینی جشنواره نوجوان خوارزمی در پارس آباد افتتاح شد+ تصاویر

بازارچه کار و فناوری جشنواره نوجوان خوارزمی در آموزشگاه دخترانه الزهرا شهرستان پارس آباد برپا شد.

به گزارش کودک پرس ، در مراسمی با حضور مدیر آموزش و پرورش و دانش آموزان پارس آبادی، جشنواره نوجوان خوارزمی و نمایشگاه غذا و بازارچه کار و فناوری در دبیرستان الزهرا 1 و 2 شهرستان پارس آباد برپا شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پارس آباد در آیین افتتاح این جشنواره گفت: یکی از راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی توسعه فرهنگ کار آفرینی است که جشنواره نوجوان خوارزمی و بازارچه های کار و فناوری که در دل آن تشکیل می شود کمک شایانی به توسعه این فرهنگ می کنند.

احمد دهقانی افزود: این نمایشگاه به همت دانش آموزان و معرفی محصولات و غذاهای بومی و سنتی شهرستان و با هدف تحقق اهداف سند تحول بنیادین و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان و کارآفرینی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از دست ساخته های دانش آموزان و محصولات و غذاهای بومی تهیه شده است، گفت: خوشبختانه جشنواره نوجوان خوارزمی یکی از موقعیت هایی است که نه تنها مهم ترین هدف آموزش و پرورش را دنبال کرده و به بروز و ظهور خلاقیت دانش آموزان منتج می شود، بلکه زمینه را برای ارتقای دانش و مهارت دانش آموزان در زمینه امور پژوهش و تحقیقاتی فراهم می کند.

 

از نکات قابل توجه این نمایشگاه که با هدف حمایت و ترغیب دانش آموزان در مدرسه صورت گرفته است، خرید اولیا و کارشناسان اداری از دست سازه ها و محصولات تولیدی دانش اموزان بود که حال و هوای خاصی به جشنواره نوجوان خوارزمی داده بود.

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار