موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1390
۲۵ مرداد ۱۳۹۵

تاسیس مهدکودک در روستاهای دلگان

در کلیه روستاهای شهرستان دلگان مهد کودک تاسیس می شود

به گزارش کودک پرس؛ اسماعیل بهزادی رئیس اداره بهزیستی دلگان در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه در کلیه روستاهای این شهرستان مهد کودک تاسیس می شود اظهار داشت: متقاضیان جهت تاسیس مهدکودک به این اداره مراجعه کنند.وی با بیان اینکه در روستاها یک وعده غذای گرم در مهد های کودک سرو می شود افزود: این طرح با هدف جلوگیری از فقر فرهنگی و سوء تغذیه کودکان در روستاهای شهرستان دلگان اجرا خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی دلگان با بیان اینکه این طرح برای اولین بار در این شهرستان اجرا می شود گفت: متقاضیان با تکمیل مدارک و تایید آن توسط شوراهای روستا به این اداره مراجعه کنند.

اسماعیل بهزادی با اشاره به اینکه متقاضیان باید دارای شرایط خاص و ویژه ای برای تاسیس مهدکودک باشند تصریح کرد: با توجه به اینکه بافت جمعیتی روستاها نسبت به شهر کمتر می باشد، خود موسسین از مربیان مهدکودک می باشند.

وی با تاکید بر اینکه از کار و نحوه فعالیت این مهدکودک ها بصورت سرزده بازدید خواهد شد اضافه کرد: در صورت مشاهد تخلف در مهد کودک، پروانه آن باطل خواهد شد.

رئیس اداره بهزیستی دلگان خاطر نشان کرد: آغاز کار مهدکودک ها، از اول مهرماه همزمان با آغاز بازگشایی مدارس در سراسر کشور خواهد بود.

 

 

منبع:   راه دانا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار