138920
۱۸ بهمن ۱۳۹۶
مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری ایلام:

اجرای برنامه کتاب‌خوانی در پارک کودک ایلام

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری ایلام از اجرای برنامه کتاب‌خوانی در پارک کودک توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری ایلام خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مهران جنگلی اظهار داشت: برنامه کتاب خوانی با حضور شهروندان و با همکاری اداره کل کتابخانه‌ها و بانک مسکن در پارک کودک شهر ایلام برگزار شد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری ایلام افزود: در این مراسم دکتر صادقیان شهردار ایلام با ایراد سخنانی از اهمیت کتاب و کتابخوانی سخن گفت و به تشریح برنامه‌های شهرداری ایلام در راستای ترویج فرهنگ کتاب در شهر ایلام از جمله احداث کتابخانه در تعدادی از پارک‌های محله‌ای و همچنین احداث بوستان کتاب در بلوار حضرت ابولفضل(علیه‌السلام) پرداخت.

 

جنگلی اضافه کرد: در این رویداد فرهنگی، توزیع کتاب میان شهروندان و دانش آموزان، اجرای نمایش طنز مرتبط با آموزش‌های شهروندی و نیز اهداء جوائز بین شهروندان انجام شد.

 

وی در پایان ضمن تشکر از مدیریت اداره کل کتابخانه‌ها، مدیریت بانک مسکن و مسؤولان شهرداری برای اجرای این برنامه فرهنگی، اضافه کرد: با توجه رویکرد فرهنگی شهردار ایلام و تاکید ایشان برای ترویج این گونه برنامه‌ها، در آینده نزدیک برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در محلات شهر برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار