138560
۱۷ بهمن ۱۳۹۶
کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر:

پانزدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در ملایر برگزار شد

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در ملایر به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، ایرج یارمحمدی در مراسم افتتاحیه پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در ملایر به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در حسینیه بیت‌الزهرا(سلام‌الله علیها) ملایر اظهار کرد: پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی کودک و نوجوان کار خود را با برگزاری رشته حفظ 10 سوره آخر قرآن کریم ویژه مقطع پیش دبستانی آغاز کرد.

وی افزود: این جشنواره در راستای ترویج فرهنگ قرآنی به‌ ویژه در بین کودکان و نوجوانان مقاطع مختلف تحصیلی به همت اداره تبلیغات اسلامی برگزار شده است.

کارشناس امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر گفت: پانزدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در ملایر در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، مفاهیم جزء سی‌ام قرآن کریم، نقاشی با مضامین قرآنی، همخوانی قرآن و تواشیح، خوشنویسی سوره مبارکه قدر، همخوانی قرآن و تواشیح، مقاله‌نویسی با مضامین قرآنی برگزار شده است.

 

وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار دانش‌آموز در این جشنواره شرکت کرده‌اند افزود: این جشنواره با همکاری آموزش و پرورش، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بهزیستی و موسسات قرآنی در حال برگزاری است.

گفتنی است در اولین روز از برگزاری این جشنواره توسط موسسه «مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام) خورشید ولایت» از موسسات رسمی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی ملایر بیش از 200 نفر از کودکان مقطع پیش‌دبستانی در رشته حفظ 10 سوره آخر قرآن با هم رقابت کردند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار