138451
۱۶ بهمن ۱۳۹۶

وجود ۱۵۰ کودکان دارای سوء تغذیه تحت پوشش کمیته امداد گلوگاه

مدیر کمیته امداد گلوگاه گفت: ۱۵۰ کودک زیر پنج سال داری سوء تغذیه تحت پوشش این اداره قرار دارند که برای شهرستان چندان چهره خوبی ندارد.

به گزارش کودک پرس ، محمدرضا یعقوبی مدیر کمیته امداد گلوگاه امروز در افتتاح خانه بازی رنگین کمان گلوگاه اظهار کرد: مسئول این خانه بازی که یکی از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است، در سال ۹۵ به دلیل شکلات مالی تحت پوشش قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های صورت گرفته این طرح به ایشان پیشنهاد شد و به دلیل اینکه خودشان هم خیلی پیگیر و پای کار بودند توانستن این طرح را به خوبی اجراکنند.
مدیر کمیته امداد گلوگاه تصریح کرد: امیدواریم خانواده‌ها از این طرح به خوبی استقبال کنند تا بتوانند هزینه‌های زندگی شان تامین شود.

یعقوبی با بیان اینکه کمیته امداد شهرستان جهت توانمند‌سازی مددجویان در ده ماهه اول سال، ۱۱۴ طرح اشتغال در نظر گرفته است، اظهار کرد: ۱۵۰ کودک زیر پنج سال داری سوء تغذیه تحت پوشش این اداره قراردارند که برای شهرستان چندان چهره خوبی ندارد و برای رفع آن تاکنون ۸۵۲ میلیون ریال کارت شارژ در اختیار خانواده ها قرار گفته است تا بتوانند این نوع مشکلات را کاهش دهند.

 

مدیر کمیته امداد گلوگاه عنوان کرد: تاکنون ۷ طرح کشاورزی،۴۹ طرح دامپروری، ۱۸ طرح صنعتی و ۴۰ طرح خدماتی در سطح شهرستان و اطراف انجام شده است.

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار