138025
۱۵ بهمن ۱۳۹۶

۳ هزار نوجوان ورزشکار در دومین مرحله المیپاد ورزش استان تهران شرکت دارند

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران از شرکت بیش از ۳ هزار ورزشکار نوجوان و جوان دختر و پسر در دومین مرحله المپیاد ورزش استان تهران خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، علی اصغر زرگر اظهار کرد: دومین دوره المپیاد ورزش استان با رویکرد توجه به مناطق کمتر برخوردار، تقویت و توسعه ورزش در شهرستان ها از ابتدای دهه فجر در سطح استان تهران آغاز و تا 28 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه در این رویداد ورزشی استعدادهای برتر در رشته های ورزشی شناسایی خواهند شد خاطر نشان کرد: نگاه ویژه ورزش تهران برنامه ریزی و حضور پر شور در رقابت های آسیایی 2018 جاکارتا اندونزی و 2020 لمپیک توکیو ژاپن است.

رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان با اشاره به اینکه یکی از اهداف ما رسیدن به 30 درصد سهمیه حضور ورزشکاران تهرانی در رقابت های بین المللی است، گفت: مسابقات ورزشی آینده سازان می تواند به عیار و تجربه ورزشکاران تهرانی بیفزاید.

زرگر افزود: دومین مرحله المپیاد ورزش تهران در 22 رشته برای پسران و 20 رشته برای دختران در نظر گرفته شده است.
رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه تاکنون مسابقات 18 رشته ورزشی به پایان رسیده است، گفت: دومین مرحله این رویداد ورزشی نیز برترین های چهارگانه گروهی با یکدیگر به رقابت می پردازند و مقام های اول تا چهارم را کسب خواهند کرد.
وی تصریح کرد: دومین مرحله المپیاد ورزش استان تهران در چهار رشته دوچرخه سواری، کونگ فو، والیبال و بدمینتون ادامه خواهد یافت.

زرگر گفت: در حال حاضر ادارات شمال شرق، جنوب غرب، اسلامشهر و شمال غرب در دومین مرحله المپیاد در جایگاه برتر قرار دارند.
به گفته وی، استعدادهای برتر ورزشی این مسابقات در قالب تیم تهران برای آموزش بیشتر به پایگاه قهرمانی و حرفه ای استان در مجموعه ورزشی تختی معرفی خواهند شد.

گفتنی است که مرحله نخست المپیاد ورزش آینده سازان در رده سنی نوجوانان و جوانان دختر و پسر با شرکت بیش از هفت هزار و 800 ورزشکار در 34 رشته مردان و 27 رشته زنان در چهار منطقه از جمله حوزه های شهر تهران (شهرری، شمیرانات، شمال غرب، شمال شرق، جنوب غرب و جنوب شرق)، شرق استان( پردیس، رودهن، فیروزکوه، دماوند و آبعلی)، جنوب شرق(ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا) و غرب تهران( اسلامشهر، شهریار، رباط کریم، قدس و ملارد) ازنیمه دوم مرداد ماه امسال آغاز و تا پایان آبان ماه امسال ادامه داشت که ادارات شمال شرق، شمال غرب و شهریار توانستند جایگاه اول تا سوم را کسب کنند.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار