موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/فرهنگ و رسانه
13794
۲۱ آذر ۱۳۹۵

یکی از مهمترین مسئولیت‌ها سعادت و نیک بختی کودکان است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پ‍یام خود خطاب به جشنواره بین‎المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: تلاش برای سعادت و نیک بختی کودکان و نوجوانان یکی از مهمترین مسئولیت‌های ما در قبال فرزندان این مرز و بوم است.
به گزارش کودک پرس به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‎المللی تئاتر کودک و نوجوان؛ سید رضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان اعلام داشت: در روزگار حاضر که گسترش فناوری های ارتباطی، موجب تغییرات عمده ای در ارزش های حاکم بر جوامع شده و هویت های فرهنگی را با مخاطراتی مواجه کرده است؛ انتقال میراث شایسته ایرانی اسلامی به نسل آینده از وظایف و رسالت های اصلی اصحاب فرهنگ است و به مدد میراثی چون مهر و ایمان می توان آینده ای درخشان برای ایران اسلامی رقم زد.
بی تردید آنان که با بهره گرفتن از خلاقیت هنری، خیال و رؤیا را برای کودکان و نوجوانان باورپذیر می کنند، کاری سترگ در بارورسازی ذهن و تفکر این نسل انجام می دهند که ارزش والا و نیکو دارد.
بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار «نمایش مهر بر صحنه کودکی» بر آن است تا در فضایی صمیمی و سرشار از مهر و دوستی، صحنه هایی تأثیرگذار و شایسته در عرصه هنرهای نمایشی بیافریند؛ رویدادی که انتظار می رود شور و شعفی مثال زدنی در سالن های نمایش برپا کرده و فرزندان این سرزمین را به سوی هویت و اصالت خویش فراخواند.
هنر مردمی تئاتر و بخش های متنوع آن، به این جشنواره جایگاهی ویژه در میان موارد مشابه بین المللی بخشیده است تا پس از پشت سرگذاشتن بیست و دو دوره، به عنوان اتفاقی تأثیرگذار در تقویم رویدادهای مهم هنری جهان، جایگاهی درخور بیاید.
امیدوارم با تلاش هنرمندان تئاتر، جشن با شکوهی برای کودکان و نوجوانان این سرزمین برپا شود و تالارهای نمایش شاهد گرمایی شورآفرین از رهگذر برگزاری این جشنواره باشند.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار