137489
۱۱ بهمن ۱۳۹۶
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز:

نوجوانان و جوانان را نسبت به انقلاب امیدوار نگه داریم

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز گفت: ایام‌الله دهه مبارک فجر بهترین زمان برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با دستاوردهای انقلابی است چرا که دشمن هر روز تلاش می‌کند تا این قشر از جامعه را نسبت به آن ناامید کند.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا باباخانی در گفتگو با خبرنگاران با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، از آمادگی مسئولان برای برگزاری برنامه های باشکوه در سطح شهرستان نطنز خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان نطنز اجرا می شود.

وی افزود: برنامه‌های دهه مبارک فجر و سالگرد چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی حاصل تلاش و همکاری خوب کمیته های ۱۸ گانه شهرستان و ستاد فرعی بخش بادرود است.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان نطنز تصریح کرد: کمیته‌ های فرهنگیان و دانش آموزان، ورزش و جوانان، دانشجویی، زنان و خانواده، روستایی و عشایران، کارگری، کودک و نوجوان، فضا سازی شهری، امور اصناف، بسیج و ایثارگران، ارتباطات، فرهنگی و هنری و فضای مجازی، قرآن و نهج البلاغه، پشتیبانی و افتتاح طرح‌های شهرداری، نمایشگاه‌ ها، امنیت و ارزیابی در شهرستان نطنز برای گرامیداشت دهه مبارک فجر تشکیل شده است.

باباخانی گفت: زنگ انقلاب، رژه موتوری، برگزاری دوره های آموزشی فضای مجازی، همایش فاطمیون، برپایی نهضت های روشنگری در شهرها و روستاهای شهرستان، جشنواره سرود انقلابی، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی گلزار شهدا، نمایش فیلم های عمار، برپایی محفل های شب شعر، برگزاری جشن انقلاب، اجرای تئاتر دانش آموزی، همایش میقات صالحان، برگزاری محفل انس با قرآن، مسابقات هنری و تجسمی و اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی جنوب از شاخص ترین برنامه هایی است که در این ایام اجرا می شود.

وی با بیان اینکه تاکید کرد: ایام الله دهه مبارک فجر بهترین زمان برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با دستاوردهای انقلابی است چرا که دشمن هر روز تلاش می کند تا این قشر از جامعه را نسبت به آن ناامید کند، پس باید در این دهه به سمتی برویم که هم دشمن را از هدفش ناامید کنیم و هم جوانان را با تشریح آن چه بود و هست، نسبت به انقلاب امیدوار نگه داریم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نطنز خاطرنشان کرد: شعارهای ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی همگی بر پایه مسائل روز در راه تقویت ارزش های انقلاب است، از این رو تلاش می کنیم تا محتوای ارایه شده در تمامی برنامه های شاخص از حالت کلیشه ای خارج و به نوعی بیانگر مسائل و مشکلات امروزی جامعه و جهان و راه های مقابله با تهدیدها و استفاده از فرصت ها باشد.

 

 

 

منبع: ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار