137274
۱۰ بهمن ۱۳۹۶
امام جمعه بروجرد:

سیره علما و بزرگان به نسل نوجوان و جوان معرفی شود

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه معرفی و ترویج سیره ائمه معصوم (علیهم‌السلام) و شخصیت‌های دینی موثرترین راه برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین نسل جوان جامعه است، خاطر نشان کرد: فعالان دینی و فرهنگی برای معرفی سیره شخصیت‌های دینی و مذهبی به نوجوان و جوان ایرانی تلاش کنند.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام والمسلمین حسن ترابی، در شورای فرهنگ عمومی بروجرد با اشاره به اینکه برنامه های ایام الله دهه فجر باید غنی و باشکوه در سطح جامعه برگزار شود، گفت: مبلغان، معلمان و راویان انقلابی باید تلاش کنند تا دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی را در جامعه ترویج ونهادینه کنند .

وی با اشاره به اینکه ترویج و اشاعه اندیشه های انقلابی در بین نسل جوان جامعه ضروری انکارناپذیر برای مقابله با جنگ نرم دشمنان است، بیان داشت: اشاعه گفتمان های انقلابی و پاسخگویی به سؤالات و شبهات نسل جوان راهکاری موثر برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است .

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه معرفی و ترویج سیره ائمه معصوم (علیهم‌السلام) و شخصیت های دینی موثرترین راه برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در بین نسل جوان جامعه است، خاطر نشان کرد: فعالان دینی و فرهنگی برای معرفی سیره شخصیت های دینی و مذهبی به نوجوان و جوان ایرانی تلاش کنند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ترابی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب تمام تلاش خود را برای تضعیف باوورهای اعتقادی و دینی نسل جوان جامعه بکار گرفته اند، اظهار داشت: در این رابطه آموزش و پرورش باید با جدیت و برنامه ریزی مستمر در راستای تحکیم پایه های دینی و اعتقادی دانش آموزان همت خود را بکار گیرد.

 

وی در پایان با اشاره به اینکه اشاعه و ترویج فرهنگ نماز از دیگر راهکارهای مقابله با جنگ نرم دشمن است، افزود: در این رابطه نیز دستگاه های دینی و فرهنگی باید تمهیدات لازم را برای اشاعه این فرهنگ دینی در جامعه بکار گیرند .

 

 

منبع: خبرگزاری حوزه

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار