137072
۰۹ بهمن ۱۳۹۶
به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد؛

از طراحی پرچم ایران توسط کودکان و نوجوانان تا برپایی نمایشگاه سازه‌های دستی

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر، گفت: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه مبارک فجر در این ایام برنامه‌های متعددی را برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، مهناز فتاحی سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه مبارک فجر در این ایام برنامه های متعددی را برگزار می کند.

 

وی ادامه داد: برنامه های در نظر گرفته شده در تعداد 40 مرکز فرهنگی سیار و ثابت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزار خواهد شد.

 

به گفته فتاحی، در ایام دهه مبارک فجر فرهنگسرای آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه واقع در سه راه 22 بهمن میزبان نمایشگاه های مختلفی از سوی کودکان و نوجوانان است.

 

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، طراحی پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط کودکان و نوجوانان بر روی پارچه برگرفته از اثر انگشت های آنها را از جمله برنامه های تدارکاتی این ایام عنوان کرد.

 

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه عکس امداد فرهنگی ویژه فعالیت کانون در مناطق زلزله زده در ایام دهه فجر، گفت: در طول این ایام همچنین در سازه های کودکان و نوجوانان با موضوع اقتصاد مقاومتی در قالب نمایشگاهی آماده بازدید علاقه مندان خواهد بود.

 

فتاحی، از حضور 2 تیم سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه در مناطق زلزله زده و اجرای برنامه های فرهنگی برای کودکان خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره غذای سالم در مهدهای کودک، مسابقات ادبی، مسابقه عکاسی، نمایشگاه نقاشی،بازی و سرگرمی اطز دیگر برنامه های کمیته کودکان و نوجوانان ستاد دهه فجر است.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار