موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
13557
۱۶ آذر ۱۳۹۵

انتشار 30 عنوان کتاب کودک با موضوع دفاع مقدس در استان مرکزی

معاون هنری و ادبیات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی از انتشار 30 عنوان کتاب کودک با موضوع دفاع مقدس تا پایان سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس , داود کرمی اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه‌سازی ارزش‌های دوران هشت سال دفاع مقدس معاونت هنری و ادبیات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی اقدام به چاپ کتاب با موضوع دفاع مقدس در حوزه کودکان کرده است.

وی تصریح کرد: در این راستا تا پایان سال جاری 30 عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس در حوزه کودکان در استان چاپ و روانه بازار خواهد شد.

معاون هنری و ادبیات اداره کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه تاکنون چندین عنوان کتاب چاپ شده است، گفت: کتاب‌های قطار مهربانی، معلم آسمانی، یه راوی مثل زینت، یونس و ماهی، آخرین املا و سنگر کارخانه از جمله کتاب‌هایی هستند که برخی از آنها چاپ و تعدادی در دست چاپ است.

کرمی بیان کرد: این کتاب‌ها در قالب داستان و شعر و با همکاری نویسندگانی چون سیده معصومه موسوی، محمود شکرایی، ناصر کریمی‌نیک، صغری عبدی و… به نگارش در آمده است.

وی همچنین از چاپ و رونمایی از 10 عنوان کتاب منتشر شده این اداره کل تا پایان سال جاری خبر داد.

منبع:خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار