134677
۲۵ دی ۱۳۹۶
رییس بنیاد مسکن آزادشهر و رامیان:

خانه صبا کودک معلول و محروم رامیانی در ۵۸ روز ساخته و تحویل داده شد

ییس بنیاد مسکن شهرستان‌های آزادشهر و رامیان از اتمام ساخت خانه مسکونی برای صبا حیدری کودک معلول ساکن روستای توران فارس شهرستان رامیان در عرض ۵۸ روز و اسباب‌کشی این خانواده به منزل جدیدشان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مرتضی احمدی اظهارداشت: با اطلاع از شرایط سخت خانواده صبا حیدری، کودکی که با معلولیت و نارسایی ریوی مواجه است، سریعا از این خانواده بازدید کرده و متوجه شدیم که در شرایط سختی به سر می برند.
رییس بنیاد مسکن شهرستان های آزادشهر و رامیان افزود: رسیدگی به وضعیت این خانواده در اولویت قرار گرفت و کارهای ابتدایی برای ارائه کمک انجام شد.
وی خاطرنشان کرد: این اتفاقات مقارن با سفر معاون بنیادمسکن کل کشور به استان گلستان شد و با حضور وی کلنگ ساخت مسکن برای خانواده صبا حیدری به زمین زده شد.

وی گفت: با تلاش های انجام شده،در عرض 58 روز عملیات ساخت ساختمانی با زیر بنای 45 مترمربع به ارزش 300 میلیون ریال از محل منابع بنیادمسکن و حساب 100 امام خمینی (ره) به پایان رسید و در چند روز اخیر این خانواده به منزل جدید خود نقل مکان کردند.
احمدی ابرازداشت: بنیاد مسکن شهرستان های آزادشهر و رامیان در جهت ایجاد رفاه نسبی برای خانواده صبا حیدری، برخی کالاهای اولیه زندگی را نیز برای این خانواده مهیا کرد و باعث خوشحالی ماست که توانستیم لبخندی بر چهره خانواده ای بنشانیم که خود درد نگهداری از معلول را داراست.

به گزارش ایرنا، صبا حیدری دختربچه هفت ساله از اهالی روستای توران فارس شهرستان رامیان که از بیماری و محرومیت رنج می برد، در مهرماه امسال زیرپوشش بهزیستی قرار گرفت.
مدیر کل بهزیستی استان گلستان در مهرماه امسال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفته بود: این دختربچه به دلیل سابقه بیماری های سرخک و سرخجه که در گذشته داشته، به بیماری تنفسی مبتلا و این بیماری نیز به چشم های این کودک آسیب زده و او را دچار مشکل بینایی کرده است.

ابراهیم غفاری با بیان اینکه تنها داشتن بیماری دلیلی برای زیرپوشش قرار دادن این دختربچه نبود، گفته بود که این کودک به دلیل کم بینایی که نوعی معلولیت به شمار می رود، زیرپوشش حمایتی بهزیستی قرار می گیرد.

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار