133166
۱۹ دی ۱۳۹۶

اجرای طرح «نماز یاوران کوچک» ویژه مهدهای کودک کرمانشاه

مسئول امور فرهنگی اداره کل بهزیستی کرمانشاه، گفت: مدیران و مربیان مهدهای کودک کرمانشاه روش‌های نوین دعوت به نماز و آشنایی با معارف دینی را به زبان شعر، قصه و بازی فراگرفتند.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا محمدی، مسئول امور فرهنگی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، گفت: طرح نیک ویژه مدیران و مربیان مهدهای کودک استان کرمانشاه طی روزهای (16 و 17 دی) با حضور مدرسین مرکز تخصصی نماز از شهر مقدس قم برگزار شد.

 

وی افزود: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه این طرح را با عنوان “نماز یاوران کوچک” با همکاری ستاد اقامه نماز استان برگزار کرد.

 

محمدی، با اشاره به اینکه سال گذشته 80 نفر از مدیران و مربیان مهدهای کودک در این دوره آموزشی حضور داشتند، اطهار کرد: امسال نیز 80 نفر از مدیران و مربیانی که آموزش ندیده اند با روش ها و شیوه های نوین دعوت خردسالان و کودکان به نماز آشنا شدند.

 

وی محتوای آموزشی این دوره دور روزه را آموزش نماز و معارف دینی با زبان شعر، قصه و کاردستی، نمایش و بازی به کودکان برشمرد و عنوان کرد: در هر دوره مدیر و یک مربی از 40 مهد کودک حضور دارند.

 

مسئول امور فرهنگی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، بیان کرد: دوره آموزشی 16 ساعته(طرح نیک) مصوب در تفاهمنامه مشترک اداره کل بهزیستی و ستاد اقامه نماز است طی دو از ساعت 8  تا 13 با حضور دو نفر از اساتید مجرب مرکز تخصصی نماز از قم برگزار شد.

 

وی با اشاره به رضایتمندی و استقبال مربیان و مدیران مهدهای کودک استان از مباحث کاربردی و روش های نوین ارائه شده در این دوره، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در طرح نیک( نماز یاوران کوچک) گواهینامه این دوره اموزشی را دریافت کرده و از این پس می توانند با این روش ها آموزش های لازم برای آشنایی و انس کودکان و خردسالان با نماز و معارف دینی را ارائه کنند.

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار