133111
۱۹ دی ۱۳۹۶

چشم‌انتظاری ۱۰ ماهه خانواده مشگین‌شهری برای پیداشدن پسرشان+ فیلم

کودک ۴ ساله مشگینی(حسین اسدی) در روز سیزدهم فروردین سال ۹۶ در خلخال ربوده شده که تاکنون هیچ اطلاعاتی از وی در دست نیست، پدرش می‌گوید ۹ ماه است با چشمان گریان در جست و جوی فرزندم هستیم و مسیر اربعین را به یاد حسین پیاده‌روی کردیم.

به گزارش کودک پرس ، خبر غرق شدن کودکی در خلخال، سیزده به‌ در امسال را به کام همه تلخ کرد، اخبار و شنیده‌ها حاکی از جستجو نیروهای امدادی بود که بررسی‌ها بی‌نتیجه ماند و کودک از آب پیدا نشد و سوالات بی‌شماری را در اذهان به وجود آورد، حال پدر این کودک که فرزند شهید است با حضور در خبرگزاری تسنیم و گفت و گو در این مورد، ‌خواستار کمک شد.

وی با بیان اینکه  13 فرودین،هنگام ظهر که هوا گرم شده بود می‌خواستیم برای گشت و گذار به طبیعت برویم، گفت: ‌به همراه خانواده محلی را در کنار آب انتخاب کردیم و کمپ زدیم، در همین حین بچه‌ها در حال بازی بودند که ناگهان صدای موتور شنیدم، چند لحظه بعد دخترم از نبود برادرش خبر داد.

وی اضافه کرد: به هر طرف که رفتیم نبود و فورا با پلیس تماس گرفتیم.بعد از حضور پلیس و جستجوها کفش‌های فرزندم بر روی آب مشاهده شد که نشان دهنده غرق شدنش در آب بود ولی از ابتدا ما غرق شدن را قبول نکردیم، چرا که اصلا به سمت آب نرفته بود و شنیده شدن صدای موتور توسط اهالی اطراف و کودکی در حال فریاد بر روی موتور، فقط و فقط سرنخی از ربایش به ما می‌داد.

پدر این کودک از مسئولان انتظامی و مردم برای یافتن فرزندش استمداد طلبید

شماره تماس والدین در صورت مشاهده کودک: 09143581558-09149512048

منبع: تسنیم
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار