132419
۱۷ دی ۱۳۹۶
مدیر فرهنگسرای طوبی خبر داد؛

اجرای نمایشنامه پینوکیو به‌عنوان استانداردترین کار کودک و نوجوان در بندرعباس

مدیر فرهنگسرای طوبی از برگزاری نمایشنامه پینوکیو به‌عنوان بزرگترین و استانداردترین کارنمایشی حوزه کودک و نوجوان در هرمزگان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، رضا جوشعار ظهر امروز طی نشستی با اشاره به ضرورت توجه به تاثیر هنر تئاتر در نهادینه سازی فرهنگ‌های صحیح، اظهار داشت: با همت” گروه نمایش گردون” نمایشنامه‌ای با عنوان “پینوکیو” از 26 دی ماه به مدت 15 روز در فرهنگسرای طوبی بندرعباس، روی صحنه می‌رود.

وی در ادامه هدف از تهیه و اجرای این اثر را در این سطح سنی، آموزش و نفی عادات اشتباه رایج در بین اقشار جامعه دانست و افزود: متاسفانه در سنوات اخیر دروغ به‌عنوان یک عادت اشتباه اما رایج در بین اقشار مختلف جریان یافته است که نیازمند آموزش صحیح برای حذف آن هستیم.

 

مدیر فرهنگسرای طوبی ادامه داد: این نمایشنامه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به مبلغ چهارصد میلیون ریال و با حضور 33 بازیگر و عوامل اجرایی تهیه شده که در دو نوبت صبح و عصر روی صحنه می‌رود.

جوشعار با اشاره به ظرفیت بالای هنری استان هرمزگان به تشریع توانمندی و توفیقات گروه نمایش گردون پرداخت و افزود: این گروه از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرده و تا کنون 10 حضور فعال در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان رضوی، یک سال حضور در جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان همدان، 5 دوره حضور در جشنواره تئاتر استانی فجر، 3دوره جشنواره منطقه‌ای فجر، 3 دوره حضور در جشنوراه بین‌المللی فجر، 5 دوره حضور در جشنواره تئاتر سوره، و جشنواره‌های متعدد دیگر کشوری داشته است.

 

وی در پایان بیان داشت: گروه نمایش گردون تا کنون موفق به 12 بار اجرای عمومی در شهرهای مختلف کشور شده است.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار