موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
132011
۱۳ دی ۱۳۹۶

معاون جدید آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی منصوب شد

معاون جدید آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب شد.

به گزارش کودک پرس به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دکتر محمد کمالی رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی طی حکمی، دکتر آرش میراب زاده را به عنوان معاون آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی منصوب کرد.

در مراسم تودیع و معارفه معاون جدید آموزشی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از خدمات دکتر محمدرضا خدایی اردکانی طی مدت مسئولیت شان تقدیر شد.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در مراسم تودیع و معارفه معاون جدید آموزشی گفت: مسئله آموزش و حوزه آموزشی، یک رکن اصلی در دانشگاه است و اولویت کار دانشگاه ، آموزش است و بعد از آن ، پژوهش و ارائه خدمات به جامعه از سوی دانشگاه مطرح است. ما باید مجموعه ای داشته باشیم که نشان دهیم دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در آموزش، کارآفرینی و خلاقیت نقش دارد.

 

 

کمالی با تاکید بر این نکته که باید بگونه ای در آموزش هایمان عمل کنیم که فارغ التحصیلان بتوانند از تخصص خود به نفع مردم استفاده کنند و شاید طی سالهای اخیر همانطور که وزیر بهداشت نیز اذعان کرد، اجرای طرح تحول سلامت، بحث آموزش را تحت الشعاع قرار داده و باید بخصوص روی کیفی سازی آموزش بیشتر کار کنیم.

وی افزود: پتانسیل کیفی سازی آموزش ها، در دانشگاه ما وجود دارد و با استفاده از بسته های سیاستی می توان به این بخش نگاه جدی تری داشت تا قدم های موثرتری برداریم و این موضوع باید از سوی اعضای هیات علمی و مدیران بخش آموزش نیز جدی تر گرفته شود تا بتوانیم در بازه زمانی مشخص، از چگونگی تحقق این هدف گزارش بدهیم.

 

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی همچنین بر موضوع تکریم اساتید، دانشجویان و کارکنان تاکید کرد و گفت: اساتید نیز باید خودشان در این جهت گام بردارند.

کمالی افزود: باید روی مسایل اخلاقی کار کنیم و دانشگاهی با فضای اخلاقی داشته باشیم که هر سه قشر استاد، دانشجو و کارکنان بتوانند در این فضا، جایگاه خودشان را داشته باشند.

وی اظهار داشت: برآیند کارهای ما در نظرات دانشجویان تجلی می کند و امیدوارم در این مسیر ، اصلاحاتی داشته باشیم و روی فرآیندها بیشتر کار کنیم و با کمترین مراجعه، بهترین و بیشترین خدمات را ارائه بدهیم.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار