موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
214225
۰۶ اسفند ۱۳۹۸

مهدهای کودک و مراکز روزانه زیرپوشش بهزیستی چهارمحال و بختیاری تعطیل شد

سرپرست بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: تمام مهدهای کودک و مراکز روزانه توانبخشی بهزیستی استان از روز دوشنبه پنجم اسفندماه تا پایان هفته جاری تعطیل اعلام شد.

به گزارش کودک پرس ، معصومه محمدی افزود: بنا به تصمیم کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار بهزیستی و به‌منظور آمادگی و پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، تمامی مهدهای کودک و مراکز روزانه توانبخشی بهزیستی از ۵ تا ۸ اسفندماه سالجاری تعطیل است.

وی بر نظارت بیشتر بر فعالیت مراکز شبانه‌روزی زیرپوشش این سازمان تاکید کرد و گفت: مراکز شبانه‌روزی باید نسبت به تهیه لوازم بهداشتی مورد نیاز و اقلام ضدعفونی کننده اقدام کنند.

به گفته وی، هم‌اکنون ۳۶۰ مهدکودک با حضور ۱۰ هزار کودک زیرنظارت بهزیستی استان فعال است.

محمدی تعداد مراکز روزانه زیرپوشش بهزیستی استان را ۴۵ مرکز از جمله مراکر روزانه سالمندان و معلولان عنوان کرد.

 

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، به ۲۴ کشور جهان شماری نیز سرایت کرده است.

شست و شوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اعلام کرد: تاکنون موردی از ابتلا به ویروس کرونا در استان شناسایی نشده است و امید است با اهتمام نسبت به روش‌های پیشگیری از ورود آن به استان جلوگیری شود.

مجید شیرانی در نشست کارگروه سلامت و قرارگاه زیستی این استان افزود: هراس از ابتلا به ویروس اثرات بسیار مخرب‌تری بر جامعه بر جا می‌گذارد از همین رو مردم را توصیه به حفظ آرامش می‌کنیم.

 

وی ادامه داد: این استان از نظر فضای فیزیکی بهداشتی و درمانی در شرایط خوبی قرار دارد و تجهیزات و امکانات لازم در همین خصوص تامین شده است.

 

 

 

منبع: اینرا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار