131877
۱۳ دی ۱۳۹۶
مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان:

همایش بزرگ زنان و خانواده در زنجان برگزار می‌شود

مدیرکل امور بانوان استانداری زنجان با اشاره به برگزاری همایش بزرگ زنان و خانواده در این استان، گفت: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در قالب حقوق شهروندی، گفتمان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، ماهرخ بلوری در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، به ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و افزود: این ایام فرصت خوبی برای بیان خدمات دولت و نظام است.

وی اظهار کرد: امور بانوان و خانواده استانداری زنجان برای ایام‌الله دهه فجر بیش از ۹۸۷ برنامه را در قالب بانوان، خانواده و کودک طرح‌ریزی کرده است که از این تعداد ۱۳ درصد برنامه ها درون‌سازمانی، ۸۷  درصد برنامه ها فرا بخشی و مابقی برنامه‌ها با همکاری دستگاه‌های اجرایی  و سازمان‌های مردم‌نهاد برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان گفت: ۳۶ برنامه در ایام‌الله دهه فجر به صورت استانی و مشارکتی با سایر دستگاه‌ها برگزار می‌شود  و شهرستان خدابنده با ۳۴ درصد بیشتر برنامه‌ها را دارد.

بلوری با اشاره به برگزاری بزرگ همایش بزرگ زنان و خانواده در این استان، گفت: برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در قالب حقوق شهروندی، گفتمان برگزار می شود.

وی به برگزاری بزرگ همایش بزرگ زنان و خانواده در استان تأکید کرد و گفت: برنامه ایام‌الله دهه فجر در قالب حقوق شهروندی، گفتمان انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی برگزار می‌شود و باید برنامه‌های امسال پربارتر از سال‌های گذشته باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری زنجان با بیان اینکه باید فرهنگ ایثار و فداکاری و جهاد را برای جوانان امروزی تبیین  کنیم چراکه  دشمن امروز در کمین جوانان ما است، تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر باید مردمی برگزار شود و همچنین محتوای برنامه‌ها طوری باشد که جوانان حضور پرشوری داشته باشند.

بلوری گفت: در هشت شهرستان استان برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با  مدیریت وبرنامه‌ریزی کارشناسی شده برگزار می‌شود.

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار