131683
۱۲ دی ۱۳۹۶

مسائل مرتبط با هزینه نگهداری از کودکان کار با جدیت دنبال شود

مدیرکل بهزیستی استان یزد با اشاره به هزینه‌های نگهداری کودکان کار و متکدیان گفت: این موضوع باید با جدیت مورد پیگیری قرار گیرد.

به گزارش کودک پرس، جلیل عفتی در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شورای شهر یزد با تاکید بر اینکه رویکرد شورای شهر و شهرداری یزد باید مباحث اجتماعی باشد، اظهار داشت: لازم است شورای شهر و شهرداری درحوزه مباحث اجتماعی همکاری های بیشتری با دستگاه هایی نظیر بهزیستی داشته باشند.

وی عنوان کرد: بحث آسیب های اجتماعی و معضلات در شهر به حساب مسئولان نوشته می شود و مردم توقع دارند تا کار اجرایی صورت گیرد و این معضلات برطرف شود.

 

عفتی با اشاره به وضعیت کودکان کار و متکدیان در استان یزد بیان کرد: دستورالعمل های تدوین شده در حوزه متکدیان به خوبی وظایف دستگاهها را مشخص کرده است.

وی افزود: بخشی از کودکان کار، اتباع افغانستانی هستند و گاهی بدون کارت در سطح شهر تردد دارند که اغلب مشکلاتی را نیز برای مراکز بهزیستی به وجود می آورند.

 

مدیرکل بهزیستی استان یزد با بیان اینکه هزینه های نگهداری و حمایت از کودکان کار و متکدیان یکی از مشکلات در حوزه ساماندهی این دو قشر است، افزود: این موضوع باید به طور جدی دنبال شود و مدنظر قرار گیرد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار