131397
۱۱ دی ۱۳۹۶

جسد سه نوجوان اسراییلی پیدا شد/ حمله گسترده هوایی، دریایی و زمینی اسرائیل به غزه

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل پس از مفقود شدن این سه نوجوان با متهم کردن گروه حماس به ربودن آنها ، دستور عملیات هوایی و جستجوی زمینی را به منظور یافتن آنها داده بود که در جریان این حملات دستکم ۵ فلسطینی کشته شدند.

به گزارش کودک پرس ، جسد سه نوجوان اسراییلی شهرک نشین که از روز 12 ژوئن سال جاری میلادی مفقود شده بودند، شب گذشته از سوی ارتش و نیروهای امنیتی اسراییل در شمال شهر هبرون در کرانه غربی رود اردن کشف شد.

 

پس از نزدیک به سه هفته از آغاز عملیات جستجو و حملات بی امان صهیونیست ها به مناطق فلسطینی، در نهایت جسد این سه نوجوان که در سنین 16 و 19 ساله بودند در شمال شهر هبرون کشف شد.

اسراییل در 3 هفته گذشته به بهانه گم شدن این سه نوجوان عملیات های گسترده ای علیه فلسطینیان ترتیب داده بود و بیش از 500 فلسطینی را که بین آنها برخی نمایندگان مجلس و وزرای تشکیلات خودگردان فلسطینی (اعضای کابینه محمود عباس) نیز حضور داشتند، دستگیر کرده و مورد بازجویی قرار داده بود.

 

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل پس از مفقود شدن این سه نوجوان با متهم کردن گروه حماس به ربودن آنها ، دستور عملیات هوایی و جستجوی زمینی را به منظور یافتن آنها داده بود که در جریان این حملات دستکم 5 فلسطینی کشته شدند.

 

ارتش اسراییل هنوز جزییات بیشتری از نحوه کشته شدن این سه نوجوان ارایه نکرده است اما یک سخنگوی ارتش اسراییل گفته است اجساد را در گودالی حوالی شهر “حلحول” در شمال الخلیل یافته‌اند.

اسراییل مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین و نیز شبه نظامیان حماس را به ربودن این سه نوجوان شهرک نشین متهم کرده بود و یکی از مشاوران نتانیاهو به نقل از نخست وزیر اسراییل گفته بود که محمود عباس باید تاوان این آدم ربایی را بپردازد. همچنین نتانیاهو در ملاقات با مقام های امنیتی کابینه خود قاتلان این سه نوجوان را ” حیوان” خوانده و اعلام کرده است گروه حماس تقاص کشته شدن آنها را پس می دهد.

فلسطینی ها هر گونه دخالت در مفقود شدن این سه نوجوان اسراییلی را رد کرده اند.

 

 

حمله هوایی، دریایی و زمینی به غزه

 

در همین ارتباط، جنگنده های ارتش اسرائیل در بامداد سه شنبه بیش از 30 حمله هوایی به غزه انجام دادند.

توپخانه ها و قایق های توپ دار ارتش اسرائیل هم در این حمله همه جانبه به غزه مشارکت داشتند.
هنوز از میزان خسارت های مالی و انسانی این حمله گسترده به غزه خبری منتشر نشده است.

 

 

منبع: عصر ایران

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار