131062
۱۰ دی ۱۳۹۶

فرهنگ‌سازی یادگیری نماز در مهدکودک های خوسف

فرهنگ‌سازی و آموزش نماز به مهدهای کودک شهرستان خوسف ابلاغ شد.

به گزارش کودک پرس ، رضا حسینی مقدم سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف گفت: پیرو دیدار امام جمعه شهرستان خوسف با پرسنل بهزیستی و تاکید ایشان بر فرهنگ سازی و آموزش نماز این موضوع به مهدهای کودک ابلاغ شد و آموزش نماز با جدیت پیگیری شد که درحال اجرا می باشد.

وی افزود : با توجه به تلاش مربیان در آینده نزدیک ۹۰نفر از کودکان مهدهای کودک نماز را فرا خواهند گرفت و این کودکان در هماهنگی به عمل آمده با ستاد اقامه نماز دیداری با امام جمعه خواهند داشت.

حسینی مقدم با بیان این موضوع که در سطح شهرستان ۴مهد مشغول به فعالیت هستند گفت: یک مهد کودک شهری در مرکز شهرستان فعالیت دارد و سه مهد دیگر در مناطق روستایی شهرستان به آموزش نونهالان و کودکان می‌پردازند.

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان خوسف افزود: بهزیستی در عرصه‌های مختلف به معلولان و مددجویان زیر پوشش خدمت‌رسانی می‌کند که در کنار همه آنها به آموزش و پرورش کودکان و نونهالان توجه خاصی دارد به گونه‌ای که بیشتر مهدهای کودک‌ها در کشور تحت حمایت و نظارت بهزیستی قرار دارند.

وی از تدریس کتب علوم، ریاضی و…، برگزاری ورزش صبحگاهی، آموزش مفاهیم دینی، برگزاری جشن تولد کودکان، برگزاری اردوهای تفریحی و گردش‌های علمی در مهدهای کودک‌ها خبر داد و گفت: این آموزش‌ها با توجه به توانایی کودکان به آنان ارائه می‌شود.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار