131000
۱۰ دی ۱۳۹۶
در وزن منهاي ۵۱ كيلوگرم صورت گرفت؛

گزينش تكواندوكار قم برای ۲ اعزام برون‌مرزی سال ۲۰۱۸

تكواندوكار نوجوان استان قم با درخشش در مسابقات انتخابی تيم ملی مجوز راهيابی به اردوی تيم اعزامی ايران به دو رويداد برون‌مرزی سال ۲۰۱۸ را كسب كرد.

به گزارش کودک پرس ، بعد از برگزاری رقابت‌های آزاد تکواندو قهرمانی پسران نوجوان ایران در قم بیش از یکصد تکواندوکار برتر اوزان مختلف و همچنین نفرات مورد نظر کادر فنی برای کسب سهمیه دو رویداد برون‌مرزی سال 2018 به تیم ملی راه یافتند.

در مسابقات ورود به اردوی تیم ‌ملی نوجوانان پسر تعداد 106 تکواندوکار حضور داشتند و طبق برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو به میزبانی هیات البرز در خانه تکواندو کرج مقابل یکدیگر به میدان رفتند و در نهایت تعداد 29 هوگوپوش جواز حضور در اردو را کسب کردند.

این در حالی است که تیم ‌ملی تکواندو نوجوانان کشورمان پیکارهای کسب سهمیه المپیک جوانان دنیا و مسابقات 2018 قهرمانی نوجوانان جهان را پیش‌رو دارد و مدعیان عضویت در تیم ملی در اوزان منهای 45، 48، 51، 55، 59، 63، 68، 73، 78 و به اضافه 78 کیلوگرم به مبارزه پرداختند.

 

در شرایطی که از استان قم پنج تکواندوکار در این انتخابی حضور یافته بودند، موفق‌ترین نماینده قم ابوالفضل مولایی است که در وزن سوم یعنی منهای 51 کیلوگرم با حریفان خود به رقابت پرداخت و با ایستادن روی سکوی سوم به اردوی اصلی تیم ملی نوجوانان راه یافت.

در حالی که 29 هوگوپوش راه یافته به اردوی تیم ‌ملی از استان‌های تهران، قزوین، مازندران، گیلان، قم، البرز، فارس، زنجان، آذربایجان شرقی، لرستان، اصفهان و کرمانشاه هستند، اردوی تیم‌ ملی نوجوانان برای میادین برون‌مرزی سال جدید میلادی از 23 دی‌ماه آغاز خواهد شد.

در وزن منهای 51 کیلوگرم امیر ولی‌پور از هیأت تکواندو تهران، ابوالفضل مولایی از هیأت قم و امیرحسین مریوانی از هیأت تکواندو البرز، تکواندوکاران راه یافته به اردوی تیم ملی نوجوانان هستند و هفته پایانی دی‌ماه زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را استارت می‌زنند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار