130965
۱۰ دی ۱۳۹۶

مقام سوم تکواندوکار قم در انتخابی تیم ملی نوجوانان

مربی تیم هیأت تکواندو استان قم از موفقیت نوجوان آینده‌دار این رشته در کسب مقام سوم پیکارهای انتخابی تیم ملی تکواندو خبر داد.

به گزارش کودک پرس، روح‌الله رضاپور اظهار کرد: مسابقات کسب سهمیه حضور در اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان پسر به میزبانی هیأت تکواندو استان البرز و در خانه تکواندو کرج برگزار شد و از قم نیز تکواندوکاران چهار وزن مقابل حریفان خود به میدان رفتند.

وی ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این دوره از مسابقات برای راه‌یابی به اردوی تیم اعزامی ایران به پیکارهای کسب سهمیه المپیک جوانان دنیا و همچنین مسابقات 2018 قهرمانی نوجوانان جهان به میدان رفتند و رقابت خود را در اوزان منهای 45، 48، 51، 55، 59، 63، 68، 73، 78 و به اضافه 78 کیلوگرم برگزار کردند.

مربی تیم هیأت تکواندو استان قم افزود: بعد از اینکه وزن‌کشی رقابت‌ها با 200 گرم ارفاق انجام گرفت، تکواندوکاران دارای سهمیه از مسابقات آزاد قهرمانی کشور برابر یکدیگر به میدان رفتند، در حالی که قم در اوزان سوم، چهارم، هشتم و نهم این دوره از پیکارها مجموعاً پنج نماینده داشت و یک عنوان سومی کسب کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: ابوالفضل مولایی، علیرضا توکلی و مهدی غلامی در وزن سوم، محمدمهدی رشیدی در وزن چهارم، حسین داداش‌زاده  در وزن هشتم و حسین آقامحمدی در وزن نهم نفراتی هستند که در جمع انتخاب‌شده‌ها از مسابقات آزاد قهرمانی کشور بین 106 تکواندوکار مد نظر کادر فنی تیم ملی قرار گرفتند.

 

رضاپور در پایان اظهار کرد: در رقابت‌های کسب سهمیه تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران، ابوالفضل مولایی نماینده قم در جمع تکواندوکاران وزن سوم بود و در منهای 51 کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود از استان‌های مازندران، البرز و زنجان به اردوی تیم ملی اعزامی به دو رویداد مهم برون‌مرزی سال 2018 راه یافت.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار