130827
۰۹ دی ۱۳۹۶

تحت پوشش ۲۹۰ کودک نیازمند سرطانی در بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل

رییس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی و بی‌سرپرست استان اردبیل گفت: ۲۹۰ کودک نیازمند سرطانی تحت پوشش بنیاد حمایت از کودکان سرطانی اردبیل قرار دارند‌.

به گزارش کودک پرس ، جواد قرآن نویس، رئیس بنیاد حمایت از کودکان سرطانی و بی سرپرست استان اردبیل در نشست مشترکی با حضور مدیران و معاونین سازمان صداوسیما مرکز اردبیل و اداره کل آموزش و پرورش با بیان اینکه این بنیاد در تلاش است تا با تحت پوشش قرار دادن بیش از ۲۹۰ کودک سرطانی هزینه های درمان و نگهداری آن ها را تامین سازد اظهار داشت:بنیاد حمایت از کودکان سرطانی استان با دارابودن 6 هزار و 500 عضو و خیر از اقشار مختلف جامعه تاکنون خدمات انسان دوستانه بسیاری انجام داده و برای سال های آینده برنامه های مختلفی در راستا پیشگیری و مراقبت این کودکان در نظر دارد.

وی افزود: خدمات نظیر برگزاری کلاس های آموزشی،توانبخشی،مراقبت های پزشکی و پرستاری؛ روانشناسی و مددکاری اجتماعی و تامین و تجهیز تمامی هزینه های درمان در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

 

علی ملا احمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل نیز با اشاره به نقش انسان دوستانه و بی نظیر خیرین استان اردبیل در جهت تامین نیازهای کودکان سرطانی تصریح کرد: صداوسیمای مرکز اردبیل با تمام توان در تلاش است همگام و همراه خیرین استان قدم در راه این کار خداپسندانه برداشته و در انعکاس و ترویج فرهنگ حمایت از کودکان سرطانی و بی سرپرست استان گام بردارد.

احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز با قدردانی از زحمات و تلاش های شبانه روزی خیرین استان افزود: آموزش و پرورش استان آمادگی خود را جهت همکاری در زمینه فرهنگی و آموزشی کودکان سرطانی و بی سرپرست اعلام داشته و تمام تلاش خود را در جهت تحقق برنامه های پرورشی این کودکان به کار خواهد بست.

 

در پایان حاضرین از محل اسکان و نگهداری همچنین برگزاری کلاس های مختلف آموزشی کودکان سرطانی و بی سرپرست استان بازدید کردند.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار