130426
۰۷ دی ۱۳۹۶

جراحی قلب کودکان توسط تیم آمریکایی در بیمارستان تأمین اجتماعی کذب است

رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی شهید دکتر لواسانی،‌ انجام اعمال جراحی قلب کودکان تحت عنوان گروه‌های بین‌المللی و خیریه را تکذیب کرد.

به گزارش کودک پرس، جمالیان گفت: در سال جاری فعالیتی با گروه بین‌المللی جراحی قلب اطفال در بیمارستان نداشته‌ایم.

وی گفت: در سال گذشته دو برنامه به صورت کنگره جراحی قلب اطفال با یک گروه بین‌المللی در بیمارستان برگزار شد که در کنار آن تعدادی جراحی با مسئولیت جراحان متخصص بیمارستان لواسانی و به منظور تبادل دانش در حضور این تیم بین‌المللی انجام گرفت که نتایج خوبی برای بیماران و بیمارستان در بر داشت.

جمالیان افزود: تمامی جراحی‌ها رایگان و با کمک خیرین کشورمان صورت گرفت و آنچه در بعضی رسانه‌ها تحت عنوان حضور گروه آمریکایی اعلام گردید، کذب محض است.

 

وی ادامه داد: در این خصوص فعلا برنامه‌ای در دستور کار نداشته و چنانچه قرار بر برگزاری کنگره مشابه با گذشته باشد، از مجاری رسمی رسانه‌ای سازمان تأمین اجتماعی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رئیس بیمارستان تأمین اجتماعی شهید دکتر لواسانی گفت: انتشار چنین اخبار کذبی موجب سرگردانی بیماران و خانواده آنها شده، مخصوصاً‌ تعداد کثیری از هموطنان که از استان‌ها و شهرهای دور به تهران عظیمت کرده و مشکلات عدیده‌ای گریبانگیر آنها خواهد شد.

وی افزود: تمام خدمات ارائه شده در بیمارستان مانند سایر بیمارستان‌های تأمین اجتماعی جهت بیمه‌شدگان اجباری سازمان کما فی‌السابق رایگان است.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار