130390
۰۶ دی ۱۳۹۶
فرمانده انتظامی بوشهر:

کودک ربوده‌شده برازجانی آزاد شد/ آدم‌ربایان متواری شدند

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: کودک ۱۱ ساله‌ای که صبح امروز از جلو مدرسه‌ای در شهر برازجان ربوده شده بود آزاد و تحویل خانواده‌اش شد.

به گزارش کودک پرس ، سردار خلیل واعظی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: صبح امروز سه نفر سرنشین یک دستگاه خودرو در حالی‌که سر و صورت خود را پوشانده بودند کودک ۱۱ ساله‌ای به هویت «ب» را جلوی مدرسه‌ای در خیابان فرهنگیان برازجان به زور سوار ماشین کرده و متواری می‌شوند.

وی اضافه کرد: پس از تماس مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و حضور سریع و به موقع گشت‌های پلیس و انجام تحقیقات میدانی، مسیرهای احتمالی فرار و مخفیگاه کودک ربایان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با همکاری قابل تقدیر مردمی مخفیگاه کودک ربایان در یکی از روستاهای اطراف برازجان شناسایی و نیروهای پلیس اعزام شدند.

 

وی بیان کرد: با نزدیک شدن پلیس به محل نگهداری کودک، ربایندگان با رها کردن کودک متواری و کودک در حالی که دست و پایش بسته شده بود آزاد و صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه هویت ربایندگان کاملا شناسایی شده و تلاش برای دستگیری آنان با جدیت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: برابر بررسی‌های اولیه علت این حادثه اختلاف مالی ربایندگان با پدر کودک بوده است.

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار