129954
۰۵ دی ۱۳۹۶
۹ دی ماه انجام می‌شود؛

افتتاح نمایشگاه «کودک و نوجوان، اسباب‌بازی، سرگرمی، تفریحی، ورزشی» در همدان

هفدهمین دوره نمایشگاه تخصصی «کودک و نوجوان،اسباب بازی، سرگرمی، تفریحی، ورزشی، لوازم و تجهیزات کمک آموزشی» در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، هفدهمین دوره نمایشگاه «تخصصی کودک و نوجوان، اسباب بازی، سرگرمی، تفریحی، ورزشی، لوازم و تجهیزات کمک آموزشی» در محل نمایشگاه بین المللی همدان برگزار می‌شود.

این نمایشگاه از تاریخ 9 تا 15 دی ماه با حضور 75 شرکت‌کننده در فضایی افزون بر 5 هزار متر مربع در سه سالن ابن سینا، الوند، هگمتانه و فضای باز شرکت نمایشگاه های بین‌المللی استان همدان برپا خواهد شد.

 

در این دوره از نمایشگاه «کودک و نوجوان،اسباب بازی، سرگرمی، تفریحی، ورزشی، لوازم و تجهیزات کمک آموزشی» مشارکت‌کنندگانی از استان‌های تهران، اصفهان، البرز، قزوین، کرمانشاه، مرکزی و همدان حضور دارند که در زمینه اسباب بازی، سرگرمی، تفریحی، پوشاک، دکوراسیون داخلی و … آخرین محصولات و به‌روزترین خدمات خود را به نمایش می‌گذارند.

 

در این نمایشگاه اداره کل آموزش و پرورش، اداره آموزش استثنایی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اداره بهزیستی و همیار پلیس با استقرار در غرفه‌های ویژه فعالیت‌های خود اطلاع‌رسانی می‌کنند.

 

علاقمندان برای بازدید می‌توانند از تاریخ 9 تا 15 دی ماه از ساعت 10 تا 20 به محل نمایشگاه بین‌المللی همدان مراجعه کنند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار